
26-11-2018 14:36
Prosze Was o pomoc. Zakupiłam 8.11 plastikową biżuterię na jarmark bożonarodzeniowy dla dzieci niepełnosprawnych. Biżuteria została wysłana 9.11 - 13.11 trafiła do global shhiping... i tam się urywają jakiekolwiek wiadomości o paczce. Przewoźnik w Polsce to Inpost - 100 telefonów, na sortowniach nie ma, do Polski nie trafiła rzekomo. Kobieta z Anglii ją na pewno wysłała - jest to 6 zakup od niej.
Numer przesyłki międzynarodowej:
UPAAB000000321154012
Przewoźnik:
Status:
Shipped from the Global Shipping Center to International Destination
Nov-13-18, 11:52 AM, Lichfield, Staffordshire WS13 8UR
In Transit with Destination Carrier
Nov-13-18, 01:11 AM 97545
Customs Documentation and Labeling
Nov-12-18, 19:27 PM, Lichfield, Staffordshire WS13 8UR
CO ROBIĆ???
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
26-11-2018 18:53
Jeśli w historii zakupów ostatnie info mowi ze przesyłka zotała nadana z centrum wysylkowego, to znaczy ze nadal jest w transporcie' i niekoniecznie musiala zaginac. Jaka byla szacowana data dostawy?
ja tylko raz mialem problem z dostawa w global shipping program ale nie z winy sprzedawcy czy centrum wysylkoego ale z winy inpostu, wiec pozostaje cierpliwie czekc pewnie niedlugo sie pojawi
26-11-2018 20:17
26-11-2018 22:08
Info z inpostu bym sie nie przejmowal bo u nich w trackingu takie przesylki pojawiaja sie dopiero czasem w momencie dostarczenia i casem sami sie nie wyrabiaja
wazne ze na ebay masz info ze zostala nadana; napisz do sprzedawcy (choc wumie wywiazal sie i pewnie w terminie wyslal do centrum wysylkowego) czy jest w stanie dowiedziec sie czegos wiecej od operatora global shipping, a jesli za kilka dni nie pojawi sie sama przesylka lub w trackingu na ebay w historii zakupow nowe info czy na https://www.17track.net/pl lub https://pl.trackitonline.ru/ , i nie chcesz czekac, otworz sprawe poprzez paypal
27-11-2018 02:14
Mam identyczną sytuację. Co ciekawe również z 13.11.2018 kończy się na Inpoście.
13 LIS 2018, 8:24
26-11-2018 18:53
Jeśli w historii zakupów ostatnie info mowi ze przesyłka zotała nadana z centrum wysylkowego, to znaczy ze nadal jest w transporcie' i niekoniecznie musiala zaginac. Jaka byla szacowana data dostawy?
ja tylko raz mialem problem z dostawa w global shipping program ale nie z winy sprzedawcy czy centrum wysylkoego ale z winy inpostu, wiec pozostaje cierpliwie czekc pewnie niedlugo sie pojawi
26-11-2018 20:17
26-11-2018 22:08
Info z inpostu bym sie nie przejmowal bo u nich w trackingu takie przesylki pojawiaja sie dopiero czasem w momencie dostarczenia i casem sami sie nie wyrabiaja
wazne ze na ebay masz info ze zostala nadana; napisz do sprzedawcy (choc wumie wywiazal sie i pewnie w terminie wyslal do centrum wysylkowego) czy jest w stanie dowiedziec sie czegos wiecej od operatora global shipping, a jesli za kilka dni nie pojawi sie sama przesylka lub w trackingu na ebay w historii zakupow nowe info czy na https://www.17track.net/pl lub https://pl.trackitonline.ru/ , i nie chcesz czekac, otworz sprawe poprzez paypal
27-11-2018 02:14
Mam identyczną sytuację. Co ciekawe również z 13.11.2018 kończy się na Inpoście.
13 LIS 2018, 8:24
27-11-2018 12:27
Napisałam 2 maile do global shipping w Anglii( dziś ostatni) i cisza. Napisałam także do pitney bowes - pośrednik w sprzedaży - odpisali że będą sprawdzać, mam czekać na wiadomość. No i jeszcze dziś napisałam do Wejcherowa również global shipping - wydurniłam się na maksa - bo dostałam odpowiedź - pośrednictwo pracy dla marynarzy:) Ciężki temat, bo nie sztuka obciążyć sprzedającego, czyli wszcząć spór, bo kobieta - w moim przypadku - zostanie bez pieniędzy i bez towaru. Dlatego głównego pośrednika informowałam i może to on wkońcu znajdzie paczki, czy moją czy Twoją. Polecam opisz i zeskanuj i wyślij do nich. mail global.shipping.support@pb.com oraz pbisgspcs@pb.com. Będziemy truć, to może i się znajdą. Pozdrawiam
28-11-2018 12:20
W telegraficznym skrócie - pitney bowes odpisał że moja przesyłka została uznana za zaginiona w tranzycie!!! Nikt za to nie odpowie!!! Złodziejstwo!
29-11-2018 12:09
Zgłoś problem z transakcją poprzez PayPal i dołącz / przeklej treść korespondencji z pitney > nie powinno byc problemu z odzyskaniem kasy. Tylko oni wiedza jak sie rozliczaja miedzy soba i logicznie rzecz biorac moga sciagnac kase od pitney bowes, zwlaszcza jesli jest dowod ze sprzedawca wyslal do global shipping, nawet jesli zwrot pieniedzy bedzie pierwotnie od sprzedawcy
30-11-2018 08:08
Dokładnie PO piersze jak na njaszybciej zgłoszenie do PayPal i roszczenie
Uwaga SĄ TAM TAK JAKBY DWA STOPNIE
najpierw tzw dyskusja z sprzedawcą póżniej roszczenie
Zrób to odrazu jako powód wpisujesz oczywiście zaginięcie przesyłki.
I ŻADAJ zwrotu kasy
UWAGA ci tez lekko (paypal) kombinuja i trzeba co 2-3 dni sprawdzac co się dzieje z roszczeniem i ZAWSZE bez żadnych widomości pojawia się tam konieczność podtrzymania ROSZCZENIA (zawsze potwierdzamy)
Trzeba tego pilnować !!! bo tam laca terminki i jak nie bedziemy tego dogladać to nam terminek przeleci i roszczenie się zamknie bez rozstrzygnięcia na naszą NIEKORZYŚĆ.
No dobra to pierwszy problem
Drugi to powód tego nieszczęścia tj InPost.
Niestety to firma tragedia. To co ostatnio wyprawiają to ...
O ile same paczkomaty to jeszcze jeszcze (ale nie ostatnio o czym na koncu) to całe te dostawy to niezła szopka
Przesyłki bardzo czesto są PORZUCANE !!! tak po prostu owy "Kurier" zostawia paczke pod drzwiami ( nie wazne gdzie ) i sobie idzie ... dalej a paczkę ktoś może dźwignąć ... i pewnie sie tak zdarza...
Paczkomaty to ostatnio niezła szopka niestety (!) usługa stała sie bardzo popularna (miedzy innymi przez allegro SMART) i wszyscy tak robią i nie było by w tym nic złego ale firemka INPOST zapomniała o jednym że liczba paczkomatów jest taka sama.
I jaki jest tego skutek ?
Ano że przesyłki nie są dostarczane do paczkomatów bo te sa notorycznie przepełnione.
I jak rozwiązał to Inpost ? Postawił nowe paczkomaty ? NIE
Zrobili sobie punkty odbioru ....
Na to wszystko nakłada się przedświateczny wzrost sprzedazy i z wygodnego paczkomatu zrobiła się niezla jazda ...
Bo nie odbierzemy przesyłki z paczkomatu tylko z owego PUNKTU odbioru na ogół oddalonego o kilka km od naszego paczkomatu
Ale to nie koniec szopki .... o nie ...
W owym punkcie odbioru najpierw zobaczymy gigantyczną kolejke .... w której często poczekamy ponad GODZINĘ !!!
A jak się juz dokiwamy do obsługi naszej osoby zobaczymy w takim punkcie setki paczek porozrzucanych dowolnie w której na ogół jedna osoba ich od kilku do kilkudziesieciu minut .....