
16-04-2014 10:51
Witam,
Dwa dni temu kupiłem przedmiot z USA. Przedmiot był w programie global shipping. Jednak do tej pory nie dostalem żadnej informacji o wyslaniu przedmiotu i numeru śledzenia przesyłki. Sprzedawca nie odpowiada na maile. Co mam zrobić? Czekać dalej? Otwierać spór? Zazwyczaj po 2 dniach sprzedawca ustalał wszystko na karcie zamówienia, a tutaj cisza.
16-04-2014 13:45
16-04-2014 22:27
Jesli po 2 tygodniech nie bedzie aktualizacji (a powinienies dawno takowe miec) to otwieraj sprawe o nieotrzymanie przedmiotu. NIe czekaj za dlugo, jesli cokolwiek sie stalo po drodze Ty otrzymasz zwrot wplaconej kasy. Wiadomo ze lepiej miec przedmiot ktory Cie interesuje, ale na wszelki wypadek warto wiedziec ze sa inne rozwiazania.