
Wysyłka
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-04-2014 10:51
Witam,
Dwa dni temu kupiłem przedmiot z USA. Przedmiot był w programie global shipping. Jednak do tej pory nie dostalem żadnej informacji o wyslaniu przedmiotu i numeru śledzenia przesyłki. Sprzedawca nie odpowiada na maile. Co mam zrobić? Czekać dalej? Otwierać spór? Zazwyczaj po 2 dniach sprzedawca ustalał wszystko na karcie zamówienia, a tutaj cisza.
Wysyłka
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-04-2014 13:45
tracking jest dostepny dopiero dla przesylki miedzynarodowej - czyli gdy towar zostanie wyslany z centrum wysylkowego w usa za granice czyli do ciebie
Wysyłka
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-04-2014 22:27
Jesli po 2 tygodniech nie bedzie aktualizacji (a powinienies dawno takowe miec) to otwieraj sprawe o nieotrzymanie przedmiotu. NIe czekaj za dlugo, jesli cokolwiek sie stalo po drodze Ty otrzymasz zwrot wplaconej kasy. Wiadomo ze lepiej miec przedmiot ktory Cie interesuje, ale na wszelki wypadek warto wiedziec ze sa inne rozwiazania.

