
27-11-2017 02:51
Cześć
Mam pytanko co robić z przesyłka poleconą, która nie przyszła po 3 tygodniach od nadania. Mogę ją śledzić nawet na stronie Poczty Polskiej. Kupiłam taki przedmiot u sprzedawcy, którego pierwsza przesyłka dotarła do Polski i do mnie po 2 tygodniach, czyli standardowo, ale tutaj z drugą paczką są problemy, bo w trackingu nic nie ma po za tym ze jest status ostatni 10 listopada In transit to destination i nic. 4 listopada została nadana przesyłka od sprzedawcy i tak szybko przeszła proces wysłania do mojego kraju. Napisałam o tym już o braku przesyłki dla sprzedawcy i ewentualnemu oddaniu kasy. Przedmiot dużo nie kosztował na szczeście bo tylko $3,95 czyli 14,25 zl a wysyłka kosztowała o wiecej, ale przynajmniej mogłam monitorować paczkę. Dzwoniłam w ubiegłym tygodniu na infolinie naszej ukochanej Poczty Polskiej to Pani powiedziała, ze nie ma jakichkolwiek informacje gdzie moze byc wysyłka bo jak ja spradzała zapewne wszystkie trackingi sledzenia przesyłki i "pocieszyła", ze byc moze moja przesyłka juz jest w Polsce. Co robic i jak otworzyć spór , bo najwidoczniej będę musiała to zrobić ;/ ? Proszę o poradę
27-11-2017 13:27 — edytowano 27-11-2017 13:31
jeśli zakup był opłacony paypalem, masz 180 dni na zgłoszenie problemu więc jeśli sprzedawca jest sprawdzony i nie chcesz robić mu pod górkę , odczekaj tyle czasu, ile możesz / chcesz, a sprawę otwórz w ostateczności , bo sprzedawca w sumie nie ma wpływu na to, co dzieje się z przesyłką po jej wysłaniu, oczywiście pod warunkiem, że wysłał ją w podanym przez siebie okresie i opłaconą usługą.
No chyba, że wolisz zwrot kasy teraz, a gdy przesyłka dojdzie zawsze możesz paypalem oddać pieniądze sprzedawcy
Sam czekam na coś, co od ponad tygodnia jest 'in transit', a jako ze nie zalezy mi specjalnie na dostawie w szacowanym terminie, nie spiesze sie z otwieraniem sporu, bo mam na to jeszcze sporo czasu
27-11-2017 17:54
30-11-2017 05:18
Nie da sie tego czytać, ogarnij się, skladaj wyrazy poprawnie w zdania bo to co z siebie wyrzucasz to bełkot.