
28-02-2019 10:39 — edytowano 28-02-2019 10:41
Zamówiłam pewien produkt z Niemiec, od sprzedawcy, który zawsze był bezproblemowy. 15.02 nadał paczkę, ale ta od prawie dwóch tygodni nie ruszyła się z miejsca. Wciąż widnieje jako nadana w International Postal System. Sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy, ebay kieruje mnie do mojego banku. Płaciłam kartą przez konto gościa PayPal, więc bank to jedyne wyjście. Jak przedstawić im sprawę? Jsk cokolwiek udowodnić? Sprzedawca kazał mi anulować zakup (co przecież byłoby na moją niekorzyść, a jeśli nie, to mam czekać co odpowie mu DHL. Swoją drogą czemu DHL, skoro paczki do Polski wysyła niemiecką pocztą? Nie wiem już co robić, rozmowy z tym człowiekiem są bezskuteczne.
28-02-2019 12:05
deutsche post = dhl https://pl.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Post
Bankowi nie musisz chyba udowadniac wykonanej platnosci bo ja przetworzyli, a ochrony zakupu nie ma bo platnosc byla bez konta paypal
01-03-2019 08:25
Jaki Bank ?
Płaciłes PayPal.
Robisz roszczenie i już ...
Fakt ostatnio PP coś robi problemy ....
I strasznie się migają lub przeciagaja sprawe ale o totalnym zlewaniu czy tym bardziej odsyłaniu do banku pierwsze słysze.
Oczywiście w ostateczności jak by PP się wymigał możesz zrobić tzw ChargeBack czyli reklamujesz daną operację na karcie kredytowej.
Ja kiedyś miałem taki przypadek na allegro i choć trwało to prawie 2 mies uzysłaem zwrot kasy.
To duzy plus płacenia Kartą Kredytową.
Inny pytanie jaką formą wysłał to sprzedawca ?
Jesli jest ona nie rej ... to ...
I kolejny fakt działanlość Poczty Polskiej, ostatnio to jest gorzej niź źle ... przesyłki (krajowe) Priorytetowe to tydzień a ekonom ... 2-3 tyg.
05-03-2019 10:08
06-03-2019 06:47
Jeśli było kartą kredytowa to pozostaje reklamacja płatności w systemie chargeback.
Czyli reklamujesz płatność
Trochę to potrwa .... na ogół 2-3 mies....
Innego wyjścia nie ma.
koniec tematu.
PS
To sobie trzeba miec konto na PP .
06-03-2019 18:31