anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekam ponad 3 miesiące na przesyłkę z USA

Witajcie!

Jak już zorientowaliście się po tytule mam mały problem.

Aby nie zanudzać szybkie info:

1. Dokonałem zakupu u sprzedawcy z USA przez ebay 19.05
2. Przesyłka została wysłana chyba dwa Dni potem USPS First Class Mail Intl.
3. Sprzedawca zapewniał że do PL dojdzie max w 4 tyg.
4. Gdy nie doszła w tym czasie poprosił abym poczekał jeszcze tydzień. Tak też zrobiłem. Oczywiście przesyłka nie doszła.
5. I wtedy zaczął sie maraton w wysyłaniu maili.
6. Sprzedawca sprawdził w USPS i przesyłka miała opuścić Stany. Poprosił abym sprawdził u nas. Oczywiście na poczcie ani UC nie zarejestrowali przesyłki bo nie maja w zwyczaju śledzić przesyłek.
7. Sądziłem, że przesyłka zaginęła. Zażądalem zwrotu pieniędzy. Wydawała mi sie czymś naturalnym sytuacja w której płace za produkt i jeśli go nie otrzymuje żądam zwrotu całości zapłaty.
8. Sprzedawca oświadczył, że nieuczciwa jest moja prośba jeśli oni nie otrzymali zwrotu towaru. Powtarzał to w kolejnych mailach chyba z 6 razy. Proponował abym zapłacił jeszcze raz za transport ok 60 USD a oni przesla towar jeszcze raz.
9. Nie zgodziłem sie bo po pierwsze nie mam gwarancji ze znowu nie zaginie a poza tym dlaczego to niby ja mam ponosić koszty czyichś błędów. Zazwyczaj to firmy poczuwaja sie do odpowiedzialności za przesyłkę i często przesyłają towar jeszcze raz. Robią tak bo maja wysokie standardy obsługi klientów.
10. Dziesiątki maili jakie wysłałem nic nie dały. Ciagle powtarzanie propozycji zapłaty za przesyłkę były irytujące.
11. Jakiś czas temu sprawdziłem numer przesyłki na stronie USPS. Okazało sie, ze paczka powróciła do miasta z którego została wysłana. Na stronie istnieje data 14.08 oraz : Arrival at Unit. Sądziłem więc, ze otrzymali juz towary z powrotem. Chyba po kolejnych 10 moich mailach pełnych oburzenia i skarg na poziom ich obsługi odpowiedzieli, że nie dostali towaru i podobno nie ma go USPS.
12. Chciałem napisać do USPS, ale że jestem na wakacjach i korzystam z iPada niestety nie mogę tego zrobić bo występuje jakiś błąd w aplikacji do wysyłania maili.
13. Reasumujac: jestem wk... sytuacja w której z nie mojej winy nie otrzymałem zamówionego produktu i nie mam swoich pieniędzy. Myśle że źle zaadresowali paczkę i dlatego wróciła do nich.

Macie jakieś pomysł jak to rozwiązać? Będę wdzięczny, pozdrawiam.

Wiktor
Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Dot.: Czekam ponad 3 miesiące na przesyłkę z USA

Wklejam ponizej cyctat ze strony pomocy ebay

 

http://pages.ebay.pl/help/buy/paypal-buyer-protection.html

 

Jezli placiles PayPalem to otworz sprawe ze nie otrzymales przedmiotu.

 

Ochrona kupujących w systemie PayPal

Ochrona kupujących w systemie PayPal może okazać się przydatna w sytuacji, kiedy nie otrzymasz przedmiotu lub gdy przedmiot znacząco różni się od opisu na stronie aukcji. Kwalifikujące się transakcje są objęte ochroną do wysokości ceny zakupu i kosztów wysyłki.

Aby przedmiot mógł zostać objęty ochroną kupującego w systemie PayPal, muszą być spełnione następujące warunki:

  • Przedmiot został kupiony w serwisie eBay.

  • Za przedmiot zapłacisz w systemie PayPal.

  • Płatność wyślesz na adres e-mail sprzedającego przypisany do aukcji przedmiotu. Aby warunek ten został spełniony, po zakończeniu aukcji kliknij przycisk Zapłać teraz.

  • Aukcja sprzedającego dotyczy istniejącego fizycznie przedmiotu. Program ochrony kupujących nie obejmuje usług ani przedmiotów niematerialnych.

  • Dla jednej płatności PayPal zgłosisz tylko jedno roszczenie.

  • Otworzysz sprawę w ciągu 45 dni od daty dokonania płatności za pośrednictwem systemu PayPal i w razie potrzeby wystąpisz z roszczeniem w ciągu 20 dni od daty otwarcia sprawy.

  • Spełniasz wymagania dotyczące ochrony kupujących.

Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Dot.: Czekam ponad 3 miesiące na przesyłkę z USA

Dzięki, ale czas już dawno minął. Gdybym wiedział o tym wcześniej na pewno postąpiłbym tak jak radzi ebay. Z drugiej strony często czas dostarczenia może być dłuższy niż 45 dni.I co wtedy?

 

Mój sprzedawca z USA podobno dzwonił do USPS i oni rzekomo nie dostali z powrotem mojej przesyłki. Dziwne, bo na ich www jest informacja, że ją otrzymali.

 

Napisałem do nich maila. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź