Brak przesyłki z Japonii

Witam


Ponad miesiąc temu kupiłem od sprzedawcy z Japonii dwie płyty. Zapłacone, info od sprzedawcy, że towar wysłany, tylko czekać na listonosza i...lipa. Przesyłki nie ma, na Poczcie nic nie wiedzą. Sprzedawca nie poczuwa się do niczego, bo w opisie aukcji zaznaczył, że za ewentualne zaginięcia rzeczy nie wysłanych przesyłka poleconą, nie odpowiada. Przyznaje się, że tego nie doczytałem, zalicytowałem na szybkiego przed wyjazdem, zapłaciłem(formularz zapłaty jaki otrzymałem zawierał tylko koszt wysyłki dotyczący przesyłki zwykłej) i nie interesowałem się więcej tą transakcją.Teraz moje pytanie, czy był ktoś z was w podobnej sytuacji i czy taki zapis jest w ogóle wiążący?


Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Re: Brak przesyłki z Japonii

otwieraj szybko spór najlepiej na PayPal-u, to powinni zablokować Twoje pieniądze na jego koncie lub otwórz spór na ebay-u (zakłądka konto centrum rozstrzygania). W jednym i drugim przypadku czas na otwarcie sporu wynosi 45 dni, czas jest liczony od momentu kliknięcia w kup teraz lub zakończenia licytacji


no i walnij negatywa, zwrotnego nie dostaniesz, bo jak wiesz sprzedawcy wystawiają tylko pozytywy i żadne inne 🙂

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź