
Brak przesyłki z Japonii

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
31-10-2010 19:14
Witam
Ponad miesiąc temu kupiłem od sprzedawcy z Japonii dwie płyty. Zapłacone, info od sprzedawcy, że towar wysłany, tylko czekać na listonosza i...lipa. Przesyłki nie ma, na Poczcie nic nie wiedzą. Sprzedawca nie poczuwa się do niczego, bo w opisie aukcji zaznaczył, że za ewentualne zaginięcia rzeczy nie wysłanych przesyłka poleconą, nie odpowiada. Przyznaje się, że tego nie doczytałem, zalicytowałem na szybkiego przed wyjazdem, zapłaciłem(formularz zapłaty jaki otrzymałem zawierał tylko koszt wysyłki dotyczący przesyłki zwykłej) i nie interesowałem się więcej tą transakcją.Teraz moje pytanie, czy był ktoś z was w podobnej sytuacji i czy taki zapis jest w ogóle wiążący?
Brak przesyłki z Japonii
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
31-10-2010 22:02
otwieraj szybko spór najlepiej na PayPal-u, to powinni zablokować Twoje pieniądze na jego koncie lub otwórz spór na ebay-u (zakłądka konto centrum rozstrzygania). W jednym i drugim przypadku czas na otwarcie sporu wynosi 45 dni, czas jest liczony od momentu kliknięcia w kup teraz lub zakończenia licytacji
no i walnij negatywa, zwrotnego nie dostaniesz, bo jak wiesz sprzedawcy wystawiają tylko pozytywy i żadne inne 🙂
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx

