anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot zakupionych przedmiotów

Witam.

Otrzymałam od dwóch sprzedawców przedmioty:

1) niezgodny z tym który zakupiłam

2) nie nadający sie wogóle do użytku

oba chciałabym zwrócić i mam pytanie czy w związku z:

1) pomyłką sprzedawcy i

2) celowym wprowadzeniem mnie w błąd  przez sprzedawcę 

to ja muszę ponownie ponosic koszt przesyłki ( i to na dodatek niemały)?

 

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Dot.: zwrot zakupionych przedmiotów

Po pierwsze  zawiadom sprzedawce i popros o zwrot pieniedzy i oplaty za wysylke. Poczekaj z 3 dni i jesli nie odpowie otworz spor (nie przegap terminu otwarcia sporu) nastepnie eskaluj do rangi roszczenia za kilka dni jesli wciaz sprzedawca nie zareaguje.

Nie zamykaj sporu/roszczenia dopoki nie otrzymasz zwrotu chocby sprzedawca obiecywal niewiadomoco.

 

Jesli odeslesz to przesylka z numerem do sledzenia.

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Dot.: zwrot zakupionych przedmiotów

Otworzyłam spór i sprzedawca prosi mnie o wysłanie  zdjęcia na swój adres mailowy  bo upiera się że wysłał mi właściwy przedmiot, gdzie mam wstawic to zdjęcie i jak to wogóle zrobić?

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Dot.: zwrot zakupionych przedmiotów

powyższe pytanie jest juz nieaktualne juz rozwiązałam problem zdjęć.

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź