
01-08-2013 15:46
Witam.
Otrzymałam od dwóch sprzedawców przedmioty:
1) niezgodny z tym który zakupiłam
2) nie nadający sie wogóle do użytku
oba chciałabym zwrócić i mam pytanie czy w związku z:
1) pomyłką sprzedawcy i
2) celowym wprowadzeniem mnie w błąd przez sprzedawcę
to ja muszę ponownie ponosic koszt przesyłki ( i to na dodatek niemały)?
01-08-2013 17:08
Po pierwsze zawiadom sprzedawce i popros o zwrot pieniedzy i oplaty za wysylke. Poczekaj z 3 dni i jesli nie odpowie otworz spor (nie przegap terminu otwarcia sporu) nastepnie eskaluj do rangi roszczenia za kilka dni jesli wciaz sprzedawca nie zareaguje.
Nie zamykaj sporu/roszczenia dopoki nie otrzymasz zwrotu chocby sprzedawca obiecywal niewiadomoco.
Jesli odeslesz to przesylka z numerem do sledzenia.
01-08-2013 19:31
Otworzyłam spór i sprzedawca prosi mnie o wysłanie zdjęcia na swój adres mailowy bo upiera się że wysłał mi właściwy przedmiot, gdzie mam wstawic to zdjęcie i jak to wogóle zrobić?
01-08-2013 20:44
powyższe pytanie jest juz nieaktualne juz rozwiązałam problem zdjęć.