anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z kupującym - co robić?

marus_mk
Użytkownik

Witam! Bardzo proszę o radę!



Sprzedałam na aukcji używany telefon komórkowy.


Przed zapakowaniem paczki osobiście włączyłam telefon żeby skasować prywatne dane - telefon działał bez zarzutu!



Po kilku dniach zadzwonił do mnie kupujący który stwierdził że w telefonie nie działa joystick i że on chce zwrot pieniędzy.



Byłam bardzo zaskoczona ale zaproponowałam mu żeby odesłał do mnie telefon ja go sprawdzę i jeżeli telefon rzeczywiście ma problem to mu zwrócę kasę - facet zaczął mi grozić potem obrzucił mnie wyzwiskami i rzucił słuchawką.



Kupujący założył spór, wystawił mi już negatywa, a paypal cofnął mi pieniądze (mam saldo na minusie).



Odpisałam w sporze, wyjaśniałam całą sytuację - ale facet już nie odpowiedział na to.




Czuje się oszukana, bo wiem ze telefon był sprawny!


Jak mam to udowodnić - nie wiem. Ale e-bay zajął stronę kupującego nie czekając na moje wyjaśnienia!



Co mam zrobić teraz?





Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

problem z kupującym - co robić?

uważam że facetowi się nie spodobał telefon i się rozmyślił i powinnaś pozwolić oddać... zawsze się trafi ktoś kto będzie wydziwiał i trzeba to mieć wliczone w koszty (mało jest takich ludzi) a Ty udawadniając mu swoją racje dostałaś negatywa...


Twoje działanie jest trochę jak za PRLu... każdy ma prawo do zwrotu!!


Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

problem z kupującym - co robić?

marus_mk
Użytkownik

Ale co innego zwrot - a co innego zwrot towaru który został ZEPSUTY!


Wysłałam mu działający telefon a on teraz wmawia mi że telefon jest zepsuty!


Do tego nie zgadza się odesłać telefon tylko żąda zwrotu kasy!



Zaproponowałam mu żeby mi odesłał telefon a ja dam go do serwisu niech go sprawdzą (a może koleś grzebał w tym telefonie i go popsuł?) - to on na to nie zgadza się!




Zawsze jest tak że najpierw zwrot towaru - a potem zwrot kasy!



Zresztą w opisie akcji napisałam wyraźnie - przepraszam ale zwrotów nie przyjmuję, właśnie po to żeby uniknąć czegoś takiego jak "nie spodobał się"




Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

problem z kupującym - co robić?

wyslalam, kamizelke 2 stronna . Kupujaca napisala do mnie ,ze zawyzylam oplate przesylk ( bylo 3.99f) obliczyla kupujaca ,ze zawyzylam 0.50p i zada zwrotu. ODPISALAM kupujacej, ze 0.50p -zostaly doliczene moje paliwa na dojazd do poczty??.


 .Przeprosilam , i napisalam , ze moze zwrocic, ale musi wyslac na swoj koszt .


wtedy zaczela wymyslac ,ze to jest rzecz stara i bez metki i nie jest z tej firmy kupiona, i mogla kupic na rzeczach uzywanych za 5f.


 ZWROCILAM  jej te funty i dostala kamizelke . 


Wiem , ze takich oszustow jest wiecej , ale nie mialam czasu i ochoty z kupujacym  sie   sprzeczac. 


Co powinnam zrobic w przyszlosci ,aby taki kupujacy znowu mnie nie chcial naciagnac??

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź