
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-07-2021 09:22
Witam
W związku ze zmianami na ebay w sprawie tych nowych opcji płatności trzeba zaktualizować dane konta tak też zrobiłam ale ciągle mam wyświetlany komunikat " Zaktualizuj informacje o swojej tożsamości" mimo iż wysłałam skan dowodu osobistego.
Te dane chyba weryfikuje jakaś maszyna z automatu...
Wiecie może w czym może być problem (dane sprawdzałam kilkanaście razy i są poprawne)?
Napisałam dwa maile do "pomocy" ale narazie nikt nie odpisał.
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-08-2021 10:52
Ja piszę facebooku pl.de.com i nic .Czatowałem na ebay.com i już konsultant załapał temat i przekazał do strony polskiej aby poprawili wszystko abym mógł wpisać poprawne dane czyli ze spółki osobowej na przedsiębiorca jednoosobowy.Czekam już tydzień i nic , ponownie napisałem na facebooku .pl i podałem numer sprawy czy otrzymali od ebay.com informacje w mojej sprawie , napisali że mają wiadomość , lecz nie widzą jak to naprawić i przekazują sprawę dalej .Nie wiem co o tym myśleć .
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-08-2021 20:32
mi się wczoraj udało, żeby szybko ci pomóc pisze jak ja to zrobić:
wchodzisz mój ebay / konto / informacje o firmie /
tam gdzie masz nieszczęsne TYP DZIAŁALNOŚCI "spółka cywilna" daj edytuj - i teraz najważniejsze - wpisz tam wszystko do końca, do ostatniego etapu [czyli punkty 2, 3 i 4 punkt 1 przeskoczy automatycznie], możesz wpisać tam już swoje konto formowe w banku, będzie weryfikacja konta w banku [tam pojawi się błąd, niby wróci cie do początku, ale wpisuj wszystko dalej, do ostatniego punktu], gdzieś tam po drodze trzeba dodać skan prawa jazdy, jak dojdziesz do ostatniego punktu - potwierdź że wszystkie dane się zgadzają, na tym etapie jesteś zweryfikowany jako użytkownik prywatny, nie firma - ale tym się nie przejmuj; po tym wszystkim znowu dajesz informacje o firmie i znowu dajesz edytuj "TYP DZIAŁALNOŚCI" - i tu magia - pojawią ci się dwie opcje po angielsku, wybierz pierwszą [pojedyncza firma itp], cały proces weryfikacji jako działalność jednoosobowa jest przed tobą, tam już dasz rady, bo to chyba było spoko do wypełniania; wypełnij wszystko do końca, po zapisaniu powinno ci się pojawić TYP DZIAŁALNOŚCI: "Przedsiębiorca jednoosobowy", to prawie wszystko, ale chodzi jeszcze o odblokowanie kasy na koncie...
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-08-2021 20:46
ODBLOKOWANIE KASY:
pamiętajcie żeby INFORMACJE O WŁAŚCICIELU były takie same jak w dowodzie osobistym lub na prawie jazdy, imię, DRUGIE IMIĘ, podwójne nazwisko itp., patrzcie też jak wpisujecie DATĘ urodzenia, najpierw miesiąc, potem dzień i rok]; wpisujecie imię lub nazwisko bez polskich znaków [to nie jest problem dla nich przy weryfikacji]; numery konta banku zawsze na początku ma być PL;
żeby zniknęła blokada kasy wchodzicie na tę blokadę, tam już nie powinno się świecić "Zaktualizuj swoje dane biznesowe" tylko "nie możemy zweryfikować twojej tożsamości", wchodzicie w to i tam musi być wpisane wszystko dokładnie to samo do wpisaliście w polu INFORMACJE O WŁAŚCICIELU, wpisujecie i czekacie ok 5 minut, komunikat może pojawić się znowu, wtedy trzeba podesłać im skan najlepiej dowodu osobistego [wiem wiem, ale niestety], po tej akcji, jeżeli dane na dowodzie są takie same jak w sekcji INFORMACJE O WŁAŚCICIELU weryfikacja powinna się udać, znowu czekamy kilka minut, komunikat powinien zniknąć a wypłata waszej kasy powinna zostać zaplanowana na następny dzień roboczy; u mnie tak to było - dodam że NIE POMÓGŁ MI NIKT, absolutnie nikt, ani eBay.pl na FB, ani kontakt na czacie, dwa tygodnie mejlowania z pomocą - nic, zero efektu, po prostu... brak słów // jak coś piszcie, nie jestem jakimś mega mózgiem ale po prostu byłam zdespowana żeby odzyskać SWOJĄ kasę i tyle, powodzenia
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-08-2021 20:53
aha, WAŻNE - BUSINESS NUMBER wpisujecie REGON!!! nazwa formy też w całości, tak jak macie podane w CEIDG
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-08-2021 20:56
wszystko robimy na stronie ebay.pl, nawet jak sprzedajemy na ebay.de lub eBay.com
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-08-2021 21:12
jeszcze taka uwaga - polecam zabezpieczyć sobie konto eBay weryfikacją dwustopniową, wiem że to wkurzające ale warto, w początkiem lipca ktoś włamał mi się na konto ale to inna historia nie związana z tematem, akurat miałam włączoną funkcję powiadomienia SMS że ktoś się loguje mi na konto z innego urządzenia, szybko udało mi się zmienić hasło, ale w międzyczasie ktoś nieźle mi namieszał w płatnościach kartą i ofertach, po tej akcji zrobiłam sobie weryfikację dwustopniową, jakby ktoś chciał jak to zrobić krok po kroku to napiszę; dodam że wszystko zaczęło się od dziwnego mejla na pocztę eBay, że niby piszą o mnie na forum że nie przyjmuję zwrotów - niestety odpowiedziałam na tego mejla i to był błąd, nie wiem w jaki sposób ale po tym weszli mi na maje konto eBay; także lepiej z tym uważać; pozdr!
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
06-08-2021 15:05
Ja odkad pojawił sie nowy panel sprzedawcy - minimum raz w tygodniu dostaje maila ze ktos z innego urzadzenia sie logowal na moje konto i jesli to nie ja to zmien haslo. Tak tez zrobilam i nadal to sie dzieje, dzis znow przyszedl kolejny taki mail.
maci moze podobny problem?
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
06-08-2021 19:33
Jeśli zmieniasz hasło logując się z linku podanego w email to zmień logując się wystukując w okienku adresowym www.ebay.pl.
Szanse są ze ktoś zbiera twoje hasła.
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
07-08-2021 08:07
Masz jakiś kontakt do Ebaya.
Pisze do nich od kilku dni ale 0 odpowiedzi.
Dziwie sie bo zawsze odpowiadali do kilku godzin od wysłania opisu problemu, teraz nic ,cisza.
Albo ja mam takie szczęście albo sa tak zapracowani
Bedę wdzięczny za pomoc
Zaktualizuj dane konta - ciągłe powiadomienia
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
07-08-2021 19:25
Jeśli w miarę niedawno otrzymałeś od nich jakąś odpowiedż spróbuj niby odpowiedzieć na nią umieszczając tam opis swojego problemu,najlepiej po angielsku-u mnie zwykle to działało ale w obecnym bałaganie na ebay niczego nie można być pewnym.

