
05-04-2017 16:20
Dzień dobry, mam takie pytanie mianowicie nie mogłem wystawiać nowych przedmiotów i wyskakiwał mi komunikat, że muszę zmienić walutę rozliczeniową także postąpiłem według instrukcji i zmienił na Euro i czy teraz jak coś sprzedam to prowizja od sprzedaży będzie mi naliczana w Euro? Nie ukrywam, że jest to dla mnie problem ponieważ dotychczas gdy opłacałem prowizję w Polskich złotówkach to korzystałem ze zwykłego przelewu bankowego, a z tego co widzę to w walucie Euro nie ma takiej możliwości, da się to jakoś zmienić żeby mi naliczało znowu w złotówkach?
I już tak na marginesie to po co w ogóle jest wymaga ta zmiana waluty rozliczeniowej?
06-04-2017 09:45
Walutę rozliczeniową można zmienić raz na 12 miesięcy. > http://pages.ebay.pl/help/sell/billing-currency.html
może zapytaj jescze obsługe klienta czy nie moga zmienić wcześniej na Twoją prośbę
06-04-2017 11:56 — edytowano 06-04-2017 11:57
Dzięki za odpowiedź, napisałem do obsługi klienta i waluta została zmieniona na Polskie złotówki tylko teraz znowu mam problem ponieważ nie mogę wystawiać nowych przedmiotów, wyświetla mi się coś takiego jak na poniższym zdjęciu.
Czy może być to spodowane tym, że obecnie mam nieopłaconą prowizję w wysokości powyżej 1000 złotych?