anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak płatności zgłoszony do centrum rozstrzygania - termin zamknięcia problemem.

Witam,  klient z Niemiec nie zapłacił, nie odpowiada na wiadomości. Sprzedałem bilety na mecz 14 czerwca. Otrzymałem informację że czekamy na wplatę do 12.06 i wtedy będę mógł odzyskać prowizję. Co zrobić w takim przypadku? Czy mimo wszystko mogę ponownie wystawić bilety na sprzedaż? 12.06 będzie już za późno na jakiekolwiek działania. Dziękuję za pomoc.

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Brak płatności zgłoszony do centrum rozstrzygania - termin zamknięcia problemem.

nie ryzykuj. Sprzedawaj bilety a jesli zaplaci za tamta aukcje to mu zwrocisz pieniadze. Stracisz na prowizji za te pierwsza aukcje.

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź