
Brak płatności zgłoszony do centrum rozstrzygania - termin zamknięcia problemem.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-06-2018 12:16
Witam, klient z Niemiec nie zapłacił, nie odpowiada na wiadomości. Sprzedałem bilety na mecz 14 czerwca. Otrzymałem informację że czekamy na wplatę do 12.06 i wtedy będę mógł odzyskać prowizję. Co zrobić w takim przypadku? Czy mimo wszystko mogę ponownie wystawić bilety na sprzedaż? 12.06 będzie już za późno na jakiekolwiek działania. Dziękuję za pomoc.
Wiadomość 1 z 2
1 ODPOWIEDŹ 1
Brak płatności zgłoszony do centrum rozstrzygania - termin zamknięcia problemem.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-06-2018 16:38
nie ryzykuj. Sprzedawaj bilety a jesli zaplaci za tamta aukcje to mu zwrocisz pieniadze. Stracisz na prowizji za te pierwsza aukcje.
Wiadomość 2 z 2

