
26-05-2011 11:20
Witam mam problem z transakcją zagraniczną tzn w lutym zakupiłem przedmiot zapłaciłem poprzez paypal i generalnie na tym koniec przedmiotu brak i tylko jakieś wykrętne tłumaczenia sprzedawcy na otworzenie sporu jest tylko 45 dni więc tam nic nie wskuram sprzedający twierdził po moim pytaniu gdzie jest przesyłka że ma żałobę itd i na dniach wyśle po kolejnym monicie przysłał mi nr przesyłki ,ale nie mogłem jej zlokalizować po następnym monicie powiedział że paczka wróciła do niego bo nikogo nie było w domu problem polega na tym iż u mnie zawsze jest ktoś w domu i inne paczki dochodzą w tej chwili po kilku następnych monitach twierdzi iż czeka jak mu poczta odda kase , co ja mogę zrobić z tą sprawą ?
26-05-2011 17:19
Tu nie ma żadnych tłumaczeń To jest MASZYNA-SYSTEM i nie ma co z nikim dyskutowac tylko płacic poprzez paypal i jak brak towaru to otwierac spór itd. jak termin minoł to się pogodzic ze stratą i nie miec pretensji do ebaya , paypala tylko do siebie.
13-06-2011 22:57
Mam podobny problem. Sprzedawca najpierw mnie zwodził a potem zamilkł.
Nie zgadzam się z twierdzeniem że jakiś system zastępuje system przestrzegania prawa. Żaden regulamin nie zmieni faktu, jak ktoś popełnia oszustwo (czy to w internecie czy poza nim).
Kwestia tylko jak się za to zabrać. Może kontakt na policję w kraju sprzedawcy ?
22-11-2011 09:51
Biorąc pod uwagę, że problem zgłoszono pod koniec maja a mamy już listopad.
Na przyszłość otwierać spór, później przekształcić go w roszczenie i siepacze z PayPala zajmą się delikwentem.