sprzedaż w UE

beneks2
Użytkownik

Witam!

Jestem nowy, dopiero co się zarejestrowałem na ebay i nie mam doświadczenia w sprzedaży przez internet, dlatego proszę o pomoc i rady osoby które mają doświadczenie i pokierowanie , oraz ostrzeżenie przed błędami. Po któtce opiszę co chcę robić. Jestem producentem opatentowanego urządzenia mechanicznego, które chcę sprzedawać na ebay wysyłkowo (waga paczki 30 kg.). Nadmienię, że nie mam konkurencji na rynku UE.

Oto co chcę zrobić : chcę otworzyć sklep na ebay tylko z jednym produktem i opisać witrynę po angielsku z ceną w euro (kup teraz) i zamieścić cenę przesyłki z Polski do innego kraju UE, lub jeszcze inne. Na ebay chcę sprzedawać tylko za granicę, bo w Polsce będę sprzedawać gdzie indziej za inną cenę.

W związku ztym mam pytania : 1) jaki rodzaj sklepu otworzyć, czy na ebay.pl ?, a może jeszcze inaczej tak aby być widocznym globalnie . 2) jaką firmę kurierską możecie mi polecić ?. 3) jak to będzie z podatkiem VAT przy tego typu sprzedaży za granicę (nie mogłem tego nigdzie doczytać ) ?.

Może moje pytania sa zbyt naiwne dla starych wyjadaczy , ale jak już wspomniałem dopiero w to wchodzę.

Pozdrawiam beneks2

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

sprzedaż w UE

zanim zaczniesz cokolwiek sprzedawać musisz czy chcesz czy nie zarejestrować się na paypal, zweryfikować się, dodać wymaganą kartę kredytową bądź debetową, powiązać konto ebay z paypal i potwierdzić konto bankowe na paypalu

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

sprzedaż w UE

beneks2
Użytkownik

Dziękuje za odzew !