"Delivery Status Not updated"

Hej,

 

wysłałem przesylkę do US. ostatnie 2 info na temat statusu to:

 

1. Out for delivery

2. Delivery status not updated

 

Klient odpisał mi że towar doszedł i jest ok.

 

Czy mam się martwić czy nie? Czy nie wyskoczy mi nagle, że towar nie doszedl?

Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

"Delivery Status Not updated"

To działa na takiej zasadzie, że jak listonosz odbierze paczkę na poczcie to skanuje ja po raz pierwszy. Następnie gdy listonosz dostarcza przesyłkę, skanuje ją po raz drugi i wtedy status masz jako "delivered". Ale jeżeli w ciągu 14 godzin nie zeskanuje tej paczki od momentu odebrania na poczcie (np. bo sie śpieszy i ma to gdzieś) to wyskakuje ten komunikat "Delivery status not updated". Aby komunikat na stronie USPS się uaktualnił, trzeba do nich dzwonić z numerem śledzenia i zgłosić że paczka nie doszła. Wtedy kontaktują się z daną placówką aby się dowiedzieć co jest grane i w ciągu 24h status się zmienia.

 

Nieraz jest tak że status jest not updated a kupujący piszą, że nie dostali paczki. Cfaniaki. Trzeba dzwonić.

Wiadomość 2 z 6
ostatnia odpowiedź

"Delivery Status Not updated"

właśnie jeden założył mi spór,prawdopodobnie jednak odebrał paczkę.Składam reklamację na poczcie

Wiadomość 3 z 6
ostatnia odpowiedź

"Delivery Status Not updated"

witam, mam ten sam problem, na jaki numer trzeba dzwonić, aby wyjaśnić sprawę? I ile będzie mnie kosztował taki telefon? Albo może lepiej napisać im maila? Czy może lepiej pójść na polską pocztę i zgłosić im to, żeby sami wyjaśnili? Paczka była wartościowa i na szczęście ubezpieczyłem ją, ale i tak wolałbym, żeby wszystko się wyjaśniło. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam:)

Wiadomość 4 z 6
ostatnia odpowiedź

"Delivery Status Not updated"

nigdzie się nie dzwoni i nic nie wyjaśnia,składasz oficjalną reklamację,link jest dostępny na stronie poczty.

W moim przypadku okazało się że zostało wystawione awizo gdyż nie było uprawnionej osoby do odebrania.Reklamacja zadziałała bo taki status nie pojawiłby się sam z siebie

Wiadomość 5 z 6
ostatnia odpowiedź

"Delivery Status Not updated"

aha ok, pisałem do kupującego, ale nie odpowiada na moje maile od początku, po prostu zapłacił i tyle. Właśnie składam reklamację na stronie poczty, zobaczymy co z tego wyniknie. Dzięki za pomoc, pozdrawiam

Wiadomość 6 z 6
ostatnia odpowiedź