
16-02-2014 22:38
Hej,
wysłałem przesylkę do US. ostatnie 2 info na temat statusu to:
1. Out for delivery
2. Delivery status not updated
Klient odpisał mi że towar doszedł i jest ok.
Czy mam się martwić czy nie? Czy nie wyskoczy mi nagle, że towar nie doszedl?
17-02-2014 09:38
To działa na takiej zasadzie, że jak listonosz odbierze paczkę na poczcie to skanuje ja po raz pierwszy. Następnie gdy listonosz dostarcza przesyłkę, skanuje ją po raz drugi i wtedy status masz jako "delivered". Ale jeżeli w ciągu 14 godzin nie zeskanuje tej paczki od momentu odebrania na poczcie (np. bo sie śpieszy i ma to gdzieś) to wyskakuje ten komunikat "Delivery status not updated". Aby komunikat na stronie USPS się uaktualnił, trzeba do nich dzwonić z numerem śledzenia i zgłosić że paczka nie doszła. Wtedy kontaktują się z daną placówką aby się dowiedzieć co jest grane i w ciągu 24h status się zmienia.
Nieraz jest tak że status jest not updated a kupujący piszą, że nie dostali paczki. Cfaniaki. Trzeba dzwonić.
18-02-2014 08:43
właśnie jeden założył mi spór,prawdopodobnie jednak odebrał paczkę.Składam reklamację na poczcie
17-03-2014 15:51
witam, mam ten sam problem, na jaki numer trzeba dzwonić, aby wyjaśnić sprawę? I ile będzie mnie kosztował taki telefon? Albo może lepiej napisać im maila? Czy może lepiej pójść na polską pocztę i zgłosić im to, żeby sami wyjaśnili? Paczka była wartościowa i na szczęście ubezpieczyłem ją, ale i tak wolałbym, żeby wszystko się wyjaśniło. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam:)
18-03-2014 08:34
nigdzie się nie dzwoni i nic nie wyjaśnia,składasz oficjalną reklamację,link jest dostępny na stronie poczty.
W moim przypadku okazało się że zostało wystawione awizo gdyż nie było uprawnionej osoby do odebrania.Reklamacja zadziałała bo taki status nie pojawiłby się sam z siebie
18-03-2014 13:07
aha ok, pisałem do kupującego, ale nie odpowiada na moje maile od początku, po prostu zapłacił i tyle. Właśnie składam reklamację na stronie poczty, zobaczymy co z tego wyniknie. Dzięki za pomoc, pozdrawiam