anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

Witam

mam poważny problem z kupującym i z bezdusznymi pracownikami ebay.com

w dniu 1/07/13 sprzedałem przez ebay.com sztylet do USA

sztylet wysłałem kupującemu 16/07/13 ,ponieważ kupujący chciał wylicytować jeszcze zegarek który wstawiłem na licytację w ebay

więc 16/07/13 wysłałem kupującemu sztylet i zegarek , napisałem do kupującego że przedmioty są wysłane i podałem jemu numer śledzenia. 21/07/13 kupujący zglosił do ebay że nie otrzymał przedmiotu ,a przedmioty były w dostawie do kupującego.

25/07/13 kupujący otrzymał  sztylet ale zataił ten fakt przed ebay i 27/07/13 ebay zamknął sprawę na moją niekorzyść.

Dwa dni po otrzymaniu przedmiotów przez kupującego ebay zamyka sprawę na moją niekorzyść.

odwoływałem się od tej decyzji pisałem do ebay ze dwadzieścia razy i nic kamień w wodę , mimo przedstawionych przeze mnie dowodów na to że kupujący otrzymał przedmioty ebay w dalszym ciągu domaga się odemnie zwrotu pieniędzy.

Opisałem całą sytuację do ebay wysłałem im zdjęcie rachunku z poczty i numer śledzenia a ebay nie reaguje

Pytam się czy takimi sprawami zajmują się bezduszne komputery czy myślący ludzie jak można mimo okazanych dowodów na to ze kupujący otrzymał przedmioty dalej ślepo trzymać stronę kupującego. Facet zataił przed ebaj że otrzymał przedmioty ja mam potwierdzenie z poczty w internecie jest potwierdzenie że facet otrzymał przesyłkę nie wiem o co chodzi ebayowi.

Facet oszukał mnie i ebay ma pieniądze które zwrócił jemu ebay i mój sztylet  a mnie ściga ebay o zwrot pieniędzy.

jak to jest możliwe żeby ebay tak działał że chroni tylko kupującego to sprzedający nie ma żadnych praw w ebay i może być oszukany przez kupującego ,a ebay przymyka oko na takie sprawy. Ebay domagał się opłaty za sprzedany przedmiot , zapłaciłem im chociaż nie chciałem tego zrobić za ich stronnicze postępowanie. Teraz nie mam sztyletu i Ebay jeszcze żąda zwrotu pieniędzy mam maile od kupującego potwierdzające że otrzymał sztylet dlaczego tak funkcjonuje ebay tylko w jedną stronę,.napisałem do ebay że nie oddam im pieniędzy, ponieważ są to pieniądze za sprzedany sztylet i że mam dowody na to że kupujący otrzymał sztylet oczywiście te same dowody przedstawiłem do ebay i ze strony ebay jest cisza. ebay tylko żąda zwrotu pieniędzy i straszy mnie zawieszeniem i zamknięciem mojego konta w ebay. Nie mam wyjścia będę musiał zgłosić sprawę do sadu w UK  chciałbym tego uniknąć , ale nie widzę innego wyjścia , ten monopol jest bezduszny i ślepy. Może ktoś mi pomoże w tej sprawie. Pozdrawiam Piotr

 

 

 

Wiadomość 1 z 23
ostatnia odpowiedź
22 ODPOW. 22

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

właśnie zostałam oszukana przez ebay,oddali moje pieniądze kupującej.nie mam towaru ani pieniędzy.kupująca ma pieniądze i towar! gdzie mam się zgłosić?do kogo napisać?

Wiadomość 11 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

Pozew do paypal w Luksemburgu - wygrasz ale zbanuja cie  na reszte Twojego życia.

Wiadomość 12 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

pozew ? czyli nalezy zalozyc sprawe ??

Wiadomość 13 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

Jak Cię zbanują to złożysz następny pozew.
Wiadomość 14 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

Z tego co widzę to ładny pasztet, mam problem z kupującym który zakupił sprzęt diagnostyczny do samochodów i się dziwi że do niektórych funkcji trzeba wykupić dostęp do serwera i żąda ode mnie udostępnienia hasła i loginu, co jest nielegalne. Zablokowali mi wpłatę, jak zwrócą kupującemu to kończę moją przygodę z tym badziewiem.

Na suport pisałem 2 razy i dokładnie 2 razy dostałem TAKĄ SAMĄ ZDATKOWĄ ODPOWIEDŹ !

Wiadomość 15 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

 
Wiadomość 16 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

Widzę, że temat trochę stary a do tego 'urwany'.

Czy komuś udało się cokolwiek wskórać w sprawie nieuczciwego ebay?

 

Dotknęła mnie bardzo podobna sytuacja: wysłałem towar do kupującego w USA; towar otrzymał ale stwierdził, że jest uszkodzony - pomimo moich wielokrotnych próśb o szczegóły, zbywam mnie kłamstwami, że jego instalator kontaktował się już ze mną i ustaliliśmy, że uszkodzony jest jeden z podzespołów kompletu, który zakupił. 

Ebay'owiec otwarł sprawę o 'niezgodność towaru z opisem', co jest oczywiście sporym naciągnięciem. 
Ja, niczego nieświadomy, nadal pisałem do niego (tj. kupującego) z wyjaśnieniami i próbami dojścia do sedna sprawy - a ebay postanowiło zwrócić kupującemu całość wpłaconej kwoty. Moje zastrzeżenia skwitowano tym, że w odpowiednim terminie nie umożliwiłem klientowi zwrotu towaru: a oznacza to w praktyce, że nie przesłałem klientowi eytkiety zwrotnej (co jest w mojej sytuacji raczej niemożliwe) lub nie pokryłem z góry potencjalnych kosztów, które miałby ponieść na odesłanie towaru do mnie.

 

Ebay oczywiście nie poczuwa się do tego, żeby chociaż poprosić kupującego o zwrot towaru do mnie, nie mówiąc nawet o tym, żeby go do tego zmusić. Zostałem zatem bez pieniędzy i bez towaru.

 

Kupujący od początku nie wykazywał chęci współpracy i nie zależało mu na wyjaśnieniu sprawy więc towar sobie zatrzymał i na żadne wiadomości z moją prośbą o zwrot towaru, który zobowiązuje się pokryć (nie mam wyjścia), nie odpowiada.

 

Ebay to jest jakiś alternatywny wszechświat - to, co mnie tutaj spotkało, zresztą już po raz trzeci, w głowie się nie mieści.

 

Jeśli ktoś miałby jakiś ciekawy pomysł, a może pozytywne doświadczenie, bardzo proszę o informację.

Z góry dziękuję!!!

 

Wiadomość 17 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

tak ebay to szambo zablokowali nam konot bo chcielismy przyjac reklemacje gwarancyjna  od klienta dajemy na 12 miesiecy a oni maja tylko 3 miesiace wswojej bazie i uznali to za spredzadz poza ebay ,niepomogly tlumaczenia  dodam ze mielismy konto od 2006 potraktowano nas jak smiecie nastepna kwestia to jes kilku sprzedawcow ktorym znikaja magicznie wszystkie negatywy a sprzedaja bardzo zlej jakosci telefony uszkodzona porysowane jako klasa A wyswisz negatywa zniknie w ciagu 24h wieloktonie zglaszane i nic dla nich wszystko jest ok!! jedno wielkie oszustwo !! pownii to cale zamknac niszcza w en sposob caly rynek  tez jestesmy na eta[ie rozmow z adwokatem

Wiadomość 18 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

Jakiś czas temu kupujący chciał wymusić zwrot pieniędzy w zamian za to nie otrzymam negatywnego komentarza. Zgłosiłem to do ebay. Kupujący wysłał zdjęcie uszkodzonych przedmiotów które mocno się różniły pod tego co mu wysłałem. Kupujący zgłosił że chce zwrócić przedmioty i ja to zaakceptowałem. Oczywiście tego nie zrobił, ebay napisał do mnie że jeżeli nie zwróci w ciągu 10 dni to zamknie sprawę na moją korzyść. W niedzielę otrzymałem email że zwrócili pieniądze kupującemu. Szlak mnie trafił a centrum pomocy nie chce mi pomóc. CO mogę z tym zrobić? kupujący jest z Rosji a ebay nie ma siedziby w Polsce.
Treść wiadomości od ebay:
Hello Piotr,
Good day!
My name is Carlo and I received your email about the item “LINK SUB-ASSY GENUINE TOYOTA LEXUS 48906-3510 4890635010” (323387590274). I understand that this must be frustrating in your part since I know that you listed the item accurately and the buyer provided false photos of the broken photos. Let me assist you further.

Piotr, thank you for exerting more efforts for this case. What I did is to placed the case on for 10 days to allow the buyer to return the item since I noticed that you already approve the return request. If the buyer failed to return the item, we will not hesitate to close the case in your favor. If the buyer was able to return the item and you notice that the item was not as the same condition when as before, all you need to do is get in touch with us, provide some additional photos of the condition of the item that you received and we will open an appeal case against the buyer and we may close it in your favor.

For the negative feedback, do not worry about because we do have some workable option to remove it in your account. All we need to do is to resolve this case first and then after we will look for workable option for the negative feedback.

Do not worry, you are one of our valued member and we will be helping you out with this.

If you have more question please do not hesitate to email us back.

We do appreciate your business here and we are looking forward for your future transaction.

Sincerely,


Carlo J.

eBay Customer Support

Wiadomość 19 z 23
ostatnia odpowiedź

Dot.: jak uporać się z ebay. com i nieuczciwym kupującym

I asked you to cancel the order with the child having fun on my profile. and now I have something that I did not want and we will die of starvation. by
Wiadomość 20 z 23
ostatnia odpowiedź