anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ebay.co.uk - usuniecie negatywnego komentarza

fresh_op
Użytkownik

Witam.


 Chcialem sie zapytac czy da sie cos zrobic w sprawie negatywnego komentarza jaki otrzymalem od kupujacego w ramach odwetu za inny negatyw, ktory ja wystawilem jemu rok temu?


Chodzi o to, ze przesylka nie doszla do kupujacego(lub moze nie chcial jej odebrac) , ale ja mam pokwiatowanie z poczty ze wyslalem(wraz z numerem przesylki). Ponadto skontaktowalem sie z poczta i kazali mi wypelnic specjalny formularz reklamacyjny. Nastepnie jako odpowiedz na ten formularz dostalem list ze moja sprawa jest w trakcie dochodzenia i moze trwac do 30dni.


Niestety w miedzyczasie sprzedawca (akurat dokladnie po 45dniach-nie moge otworzyc sporu) wystawil mi negatywa, pomimo ze byl informowany na biezaco o przebiegu calej sprawy. Otrzymal ode mnie dowod wyslania oraz list z poczty. Nawet oferowalem mu pelny zwrot pieniedzy(zeby nie czekal bo sa dlugie procedury reklamacyjne), ale on na to nie zareagowal.


Prosze o pomoc. Dziekuje

Wiadomość 1 z 8
ostatnia odpowiedź
7 ODPOW. 7

Re: ebay.co.uk - usuniecie negatywnego komentarza

Zaloguj się na eBay.co.uk i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, możesz zrobić to czatując lub pisząc emaila, Opisz sprawę dokładnie i poproś o usunięcie komentarza.


 


Pozdr

eBay.pl to Twoje okno na świat!
Wiadomość 2 z 8
ostatnia odpowiedź

Re: ebay.co.uk - usuniecie negatywnego komentarza

fresh_op
Użytkownik

Dzieki za zainteresowanie.


Juz tydzien temu w pierwszej kolejnosci rozmawialem online z Customer Service na www.ebay.co.uk i niestety pewna pani powiedziala mi , ze moj komentarz nie spelnia kryterium do usuniecia.


Cytuje :


".... I’ve checked the feedback you’re referring and confirmed that it doesn’t meet the criteria for removal...."


Poradzila mi dwa wyjscia :


1. Poprosic kupujacego o zmiane komentarza. Czyli przejsc proces "the Feedback Revision" , albo


2. Odpowiedziec na tego negatywa wlasnym komentarzem.


 


Wiec wyslalem prosbe do kupujacego o zmiane komentarza, pomimo ze dochodzenie przez poczte trwalo nadal, oraz zwrocilem mu pieniadze z paypala.


Oczywiscie mija juz prawie tydzien i kupujacy przestal sie odzywac.


 


Na dodatek dzisiaj otrzymalem list z poczty , ze skontaktowali sie z kupujacym ,zeby potwierdzic, ze moj przedmiot do niego nie doszedl, ale on podobno nic im nie odpowiedzial wiec poczta stwierdzila, ze jednak przedmiot dotarl do nadawcy....


 


Czyli tak :


- nie mam przedmiotu


- pieniadze zwrocilem


- otrzymalem negatyw


 


A wszystko przez to , ze rok temu ta sama osoba dostala ode mnie negatywa i widocznie ktos nie mogl sie z tym pogodzic.


 

Wiadomość 3 z 8
ostatnia odpowiedź

Re: ebay.co.uk - usuniecie negatywnego komentarza

Czasami tak się zdarza, nie wiem czy to Cię pocieszy, ale tego typu sytuacje rzadko mają miejsce w tym serwisie.


Może gdybyś poczekał na wynik dochodzenia poczty to miałbyś lepszą pozycję przetargową. Nie napisałeś czy kupujący otworzył spór przez PayPal. Jeśli w ciągu 45 dni tego nie zrobił to nie miałby możliwości żądać od Ciebie kasy, na dodatek, gdyby dochodzenie poczty wyszło na Twoją korzyść to mógłbyś jego rezultat przedstawić eBayowi na dowód Twojej prawdomówności.


Jeśli gość nie otwierał sporu PayPal to prawdopodobnie nie miał takiego zamiaru, bo mógłby wyjść na jego niekorzyść.


Chyba za bardzo się pospieszyłeś ze zwrotem kasy. Pamiętaj na to zawsze jest czas. Następnym razem zbieraj dowody (sprawa na poczcie to podstawa w tego typu kwestiach) i dopiero staraj się coś utargować.


Nie przejmuj się to jest 1 negatywny feedback i jeśli nadal będziesz dostarczzał kupującym dobry towar to kupującyh nie będą na to zwracać szczególnej uwagi, a raczej Cię to może nawet uwiarygodnić w ich oczach, bo choćbyś nieba przychylił to nie da się każdego zadowolić.


Głowa do góry


Pozdr.

eBay.pl to Twoje okno na świat!
Wiadomość 4 z 8
ostatnia odpowiedź

Re: ebay.co.uk - usuniecie negatywnego komentarza

aaaaa i jeszcze jedna sprawa, jeśli już masz w ręce dowód na nieodebranie przesyłki przez zamawiającego to może spróbuj jeszcze raz uderzyć do eBay.co.uk Customer Service? Wyjaśnij dlaczego kontaktujesz się ponownie i przedstaw dowód. Może to coś da? W każdym razie nic nie ryzykujesz.


 


pozdr.

eBay.pl to Twoje okno na świat!
Wiadomość 5 z 8
ostatnia odpowiedź

Re: ebay.co.uk - usuniecie negatywnego komentarza

fresh_op
Użytkownik

Wszystkie dowody zbieralem od samego poczatku bo widezialem ze bedzie problem z tym kupujacym(rok wczesniej on dostal ode mnie pierwszego negatywa w zyciu). Zaluje, ze go nie dodalem do czarnej listy to wtedy on niemoglby nic kupic ode mnie. Przed wysylka zrobilem zdjecia produktu, potem wyslalem przedmiot za pobraniem, zeby odbiorca podpisal odbior oraz dostalem na poczcie pokwitowanie(dowod wysylki) wraz z numerem do sledzenia online. Oprocz tego mialem list od poczty,potwierdzajacy ze dostali ode mnie formularz reklamacyjny i ze wszczeli dochodzenie, ktore moze potrwac do 30dni.


Wszystkie te papierki wysylalem na biezaco kupujacemu jako zdjecia w JPG, informujac go o aktualnej sytuacji.


Wg mnie kupujacy odebral przesylke, ale jakos nie podpisal odbioru. Czytalem na roznych forach , ze niestety poczta nie zawsze pobiera podpis...Ewentualnie dostal awizo , ale nie poszedl po odbior. Kupujacy nie otworzyl sporu, bo pewnie wiedzia, ze moze przegrac sprawe. Dodam, ze nawet specjalnie czekal te 45dni i po akurat tylu dniach dal mi negatywa, zebym ja nie zdazyl otworzyc sporu.


 


Nie rozumiem procedury dochodzenia poczty, ktora w drugim liscie przyznala sie do swego bledu, przepraszajac za to, ze nie uzyskali wymaganego podpisu , ale rowniez ZALOZYLI z gory, ze skoro odbiorca nie odpowiedzial na ich list to znaczy, ze jednak paczka doszla.


 


Napisalem potem ponownie do eBay Customer Service, ze poczta stwierdzila , ze paczka musiala dojsc do adresta bo ten nie potwierdzil im ze nie doszla. Niestety poraz kolejny dostalem odpowiedz, ze to nie spelnia ich kryterium do usuniecia i zeby to sam rozwiazal z kupujacym.


 


Wyslalem zapytanie do kupujacego, czy to prawda ze nie odpisal poczcie na ich list. On oczywiscie odpisal mi , ze wypelnil formularz i odeslal im.


W sumie to nie mam dowodu na nieodebranie przesylki.Mam tylko przyznanie sie poczty do bledu, ze nie uzyskali podpisu od odbiorcy oraz ich PRZYPUSZCZENIA, ze niby paczka dotarla do adresata.


Napisalem jeszcze skarge na dochodzenie prowadzone przez poczte (ROYAL MAIL) i kazalem im kontaktowac sie tym razem telefonicznie z kupujacum oraz z ebayem. Jesli to nic nie da to sie poddaje.


 


Szkoda, ze kazda pomoc na angielskim ebay'u oraz paypal'u zawsze konczy sie na tych samych slowach, zebym to ja sam wyjasnil sprawe z kontrahentem i ze wszystko przeciez jest zgodne z ich regulaminem.


 


Sorry, ze sie tak rozpisalem...:P


Pozdro

Wiadomość 6 z 8
ostatnia odpowiedź

Re: ebay.co.uk - usuniecie negatywnego komentarza

Nieraz zakup potrafi poprawic humor...]:)

Wiadomość 7 z 8
ostatnia odpowiedź

Re: ebay.co.uk - usuniecie negatywnego komentarza

mam to samo malpo tego napisla ze bylam nie mila poprosilam o weryfikacje moicch wiadomosci do kupiujacego i nawet sie nie pofatygowali polaczki to okropny narod do robienia interesow !tyle w temacie zawsze maja jakis problem

Wiadomość 8 z 8
ostatnia odpowiedź