
10-02-2020 21:44
Kupującemu nie spodobał się przedmiot, który u mnie zakupił i poprosił o zwrot pieniędzy. Nie w smak był mi ten zwrot, ponieważ towar był specjalnie zamówiony dla niego i jest mała szansa na powtórną sprzedaż. Wiem jednak, że kupujący i tak otrzyma pieniądze, które Ebay zablokuje mi na PayPalu, dlatego zaakceptowałam zwrot. Dzisiaj przyszła przesyłka i ku mojemu przerażeniu okazało się, że była niechlujnie zapakowana przez co towar wrócił uszkodzony. Jest to przedmiot wart blisko 1000 zł. Łącznie z wysyłką do klienta i z opłatą za zwrot będę na minusie prawie 1300 zł. I tu mam do Was pytanie, czy mogę w tej sprawie pisać do Ebaya? Czy jest sens walczyć w tym przypadku? Kompletnie nie wiem co mam zrobć...
14-02-2020 06:53
Jest sens walczyc. Nie uznaj zwrotu ze wzgledu na nieadekwatne zabezpieczenie przedmiotu . Jesli dezyzja Ebay nie bedzie ci sprzyjala - odwolaj sie, to wszystko, wydajie ni sie, co mozesz w tej sytuacji zrobic..
24-02-2020 19:12 — edytowano 24-02-2020 19:13
Marek... te czasy minęły,oni nie uznają żadnych dowodów,sprzedawca może nie zwrócić kasy i oznaczyć problem ze zwrotem.Efekt będzie taki że zabiorą mu pieniądze i jeszcze oznaczą przewinienie.