
14-09-2017 20:36
Witam, mamy takie dwie sytuację. Nadaliśmy przesyłkę, kupujący po 3-4 tyg. zgłasza problem z przesyłką, że jej nie otrzymał. Ebay/Paypal zwraca kasę kupującemu, my w międzyczasie składamy reklamacje. Odpowiedź otrzymujemy po kolejnych 30 dniach że przesyłka jest dostarczone - 1 dzień po zwrocie pieniędzy.
Co można w takiej sytuacji zrobić?
Pozdrawiam.
14-09-2017 22:35
Czy w sprawie dotyczącej problemu z dostawą lub dla tego konkretnego przedmiotu lub płatności nie ma opcji typu Odwołaj się od rozstrzygnięcia sprawy?
15-09-2017 09:41
W tej chwili tej sprawy niema w centrum rozstrzygania - jest to sprawa z kwietnia. Z tego co pamiętam nie było opcji odwołania się od decyzji. Pytam na przyszłość jak postępować w takiej sprawie i czy to jest standardowe zachowanie ebay/paypal.
Pozdrawiam i dziękuję.
17-09-2017 19:04
Tak, standardowa, żyja z okradania ludzi.
16-10-2017 22:59
to jest oczywista prawda.
Kradną, kradną i jeszcze raz kradną. Pod byle pretekstem, i zawsze oczywiście polak najgorszy. zawsze tylko stoją po stronie kupującego bez względu na wszystko. Ty tracisz czas, przedmiot, kasę za wysyłkę i jak chcesz coś niby odzyskać to i tak musisz dac kolejną kasę. Brak callcenter po polsku bo może by inaczej było. a tak to musisz pisać w niemieckim albo angielskim i tak mają cię w dupie.