
Zaczyna się....
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-10-2014 00:48
Pierwszy negatyw: kupujący kupił przedmiot chyba wogóle nie przeglądając zdjeć przedmiotu. W nazwie jest napisane "Orange" a kupujący mówi, że jest to kolor "Pink" czyli różowy. Ktoś tu jest daltonistą.....
Drugi negatyw: kupujący twierdzi, że:
I re chief the hat, finally, and it's not ecru, yellow or mustard. it is white. and it sheds awfully. I don't need it. I want to return it.
Przesłał zdjecia... jak ja mam mu wytłumaczyć, że jest to kolor taki jaki otrzymał? Dodatkowo, jest to produkt wyprodukowany w Polsce i nijak ma się do chińskiego który jest gorszej jakości ale nie "sheds".
Negatyw:
I received the hat with a delay. It is the wrong color and sheds badly.A waste.
Otrzymał przesyłkę w wyznaczonym czasie i prawidłowy produkt. Kłamliwa s.... za przeproszeniem.
Zaczyna się....

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-10-2014 16:33
pokażesz zdjęcie pracownikowi administracji,przyzna ci rację ale negatywu nie usunie bo kupujący ma prawo do wyrażenia swojej opinii,nawet gdyby ci powiedział że czarne jest białe a białe jest czarne.
Takich co dają negatywy a później chcą abyś ty współpracował w kwestii zwrotu traktuj tak jak oni ciebie.

