Uszkodzona przesyłka a reklamacja USA

Witam,


wysłałem przedmiot do USA listem poleconym priorytetowym, towar zapakowany bardzo dobrze w folię bąbelkową, włorzony do kartonika a kartonik do koperty bąbelkowej niestety towar doszedł uszkodzony, kartonik był rozszarpany i towar z niego wypadł, kupujący żąda zwrotu pieniędzy... co w tej sytuacji mogę zrobić? w moim regulaminie jest napisane żę zwrot towaru przyjmuję jeśli przedmiot do mnie wróci w całości nie uszkodzony... teraz jeśli kupujący otworzy mi spór na PayPal to pewnie dostanie pieniądze z mojego konta PayPal... co mogę teraz zrobić? na poczcie mi powiedzieli że nie ma dowodów na to że kupujący nie uszkodził przesyłki bo jeśli była by uszkodzona to by jej nie odebrał... mogę złożyć reklamację na poczcie jednak oni mi nie zwrócą pieniędzy za towar bo nie był ubezpieczony bo nie ma możliwości ubezpieczenia przesyłek zagranicznych wysyłanych listem poleconym...

Wiadomość 1 z 1
ostatnia odpowiedź
0 ODPOWIEDZI 0