
30-09-2014 09:08
Z łatwością zidentyfikowałem osoby które dały mi niskie oceny szczegółowe za zgodność z opisem
1 Przypadek
pytanie kupującego
hi is the razor sharpened already and if so how long does it last before resharpening is required thanks john
odpisałem jasno i rzeczowo że nie i musi sobie sam naostrzyć
jak już otrzymał przedmiot to kupujący napisał
i tried to have first shave today but unable to as it is blunt could you tell me best stone for quick sharpen thanks john
dostałem niską ocenę która była zakwalifikowana jako "problem" tylko dlatego że klient jest debilem
2. Przypadek
Przedmiot maszynka do golenia,opisane wymiary,waga,wygląd,model znany i lubiany od lat.
Prośba o wystawienie komentarza... które są wystawiane automatycznie gdy ja sam otrzymam.
Please, vote me. THanks!
30-09-2014 09:22
facet wystawił komentarz 6 września,dał niskie oceny szczegółowe za opis i czas dostawy.W komentarzu napisał że jestem niewiarygodny i niepoważny i żeby u mnie nie kupować.Towar otrzymał 15 września
01-10-2014 21:36
i co teraz da sie jakos zareklamowac niską ocene zeby nie wliczała sie do standardów
01-10-2014 23:24
Nic nowego, część klikających w gwiazdki robi to ot tak aby było i czy da 1 czy 5 to dla niego nie ma znaczenia. Ja mam komentarz neutralny z komentarzem "wszystko super| oczywiście procenty w dół ... ręce opadają.
02-10-2014 08:33
i co teraz da sie jakos zareklamowac niską ocene zeby nie wliczała sie do standardów
Próbowałem reklamować komentarz do pozytywnej opinii,NIE samą pozytywną opinię ale obraźliwe teksty niezgodnie z prawdą gdyż towar przyszedł 9 dni po otrzymaniu komentarza i wystawieniu ocen
Administracja udała że chodzi mi o usunięcie pozytywów,odśpiewali swoją formułkę że pozytywów się nie usuwa z zasady
Napisałem jeszcze raz,tym razem dostałem automatyczną odpowiedź z Ebay UK (pisałem do PL) że jakoby mam do nich dzwonić i coś wyjaśniać? CO MAM WYJAŚNIAĆ?
Ebay jak wąż,wije się żeby tylko nam dowalić
03-10-2014 17:08