
26-09-2015 10:06
Witam! Mam pytanie. Sprzedałem aukcję i klient mi piszę, że się pomylił. Chciałbym się dowiedzieć jak anulować aukcję, żeby we wskaźnikach sprzedawcy nie było to traktowane jako problem.
Drugie moje pytanie: Co zrobić jaśli klient kupi aukcję, zapłaci, wyślę paczkę i po dostarczeniu paczki klient nie chce tej paczki. Ja oddaje wszystkie pieniądzę nawet płacę za wysłanie tej paczki spowrotem. Jak mam wycofać tą aukcję, żeby dostać zwrot prowizji i żeby nie było traktowane jako problem we wskaźniakch sprzedawcy. Bardzo proszę o konkretną odpowiedź. Pozdrawiam 😉
26-09-2015 17:56
. o anulowaniu transakcji poczytasz na http://pages.ebay.pl/help/sell/cancel-transaction-process.html
26-09-2015 19:07
Już to czytałem, ale tam nie ma odpowiedzi na moje pytania.
27-09-2015 01:30 — edytowano 27-09-2015 01:31
Wybierasz Rozwiąż problem, tam Sprzedałem(łam) przedmiot i chcę anulować transakcję. Powód Sprzedałem(łam) przedmiot i chcę anulować transakcję. - jak kupujący potwierdzi dostajesz zwrot prowizji i nie zalicza się to jako problem we wkaźnikach. Gorzej jak nie potwierdzi, dlatego musisz najpierw z klientem uzgodnić że będziesz anulować.