
07-09-2014 16:33
Potrzebuję informacji na tematprotokołu szkody.
Klient otrzymał paczkę i ewidentnie jest uszodzona w transporcie (kraj doręczenia Portugalia, firma kurierska DPD), rozerwany karton połamane auto (mam zdjęcia od klienta). Ten sam klient otworzył spór o zwrot pieniedzy za auto i teraz moje pytanie: Co z protokołem szkody (klient nie spisał go z kurierem), czy mam obowiązek przyjąć auto z powrotem bez protokołu ?
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
07-09-2014 19:53
protokół zawsze musi byc spisany w obecnosci kuriera, jeseli klient otworzyl paczke po wyjezdzie kuriera i spisze protokół np na nastepny dzien to firma kurierska tego nie uzna. Tak cz siak raczej nie dostaniesz pieniedzy z ubezpieczenia, ja nieraz spisywalem protokol w obecnosci kuriera i nigdy mi tego nie uznawali.
07-09-2014 20:47
07-09-2014 21:22
no wiele do gadania nie masz 🙂 gosc otworzy sprawe o zwrot pieniedzy za niezgodnosc towaru z opisem, paypal odda mu pieniadze a ty paczke mozesz mu zostawic albo zamowic kuriera na twoj koszt, tak przynajmniej jest na rynku niemieckim.
Jedyne co ci moge doradzic to nie wchodz w spor z kupujacym bo walnie ci negatywa a i kase i tak on dostanie cala. Taki urok ebaya 😛
07-09-2014 19:53
protokół zawsze musi byc spisany w obecnosci kuriera, jeseli klient otworzyl paczke po wyjezdzie kuriera i spisze protokół np na nastepny dzien to firma kurierska tego nie uzna. Tak cz siak raczej nie dostaniesz pieniedzy z ubezpieczenia, ja nieraz spisywalem protokol w obecnosci kuriera i nigdy mi tego nie uznawali.
07-09-2014 20:47
07-09-2014 21:22
no wiele do gadania nie masz 🙂 gosc otworzy sprawe o zwrot pieniedzy za niezgodnosc towaru z opisem, paypal odda mu pieniadze a ty paczke mozesz mu zostawic albo zamowic kuriera na twoj koszt, tak przynajmniej jest na rynku niemieckim.
Jedyne co ci moge doradzic to nie wchodz w spor z kupujacym bo walnie ci negatywa a i kase i tak on dostanie cala. Taki urok ebaya 😛
07-09-2014 22:52