
03-03-2017 10:39
Hej,
koleś wystawił dwie opinie, jedna negatywną drugą neutralną. Negatywna, za to że 8 razy się ze mną skontaktował i ani razu nie otrzymał odpowiedzi (nigdy nie dostałem od niego wiadomości), neutrala, za długi czas na przesyłkę (przesyłka dotarła w wymaganym czasie).
Wysłałem wiadomość aby usunęli te opinie. Dostałem jakąś spierdoline którą nie da się czytać. Bot odpisuje? Czy ktoś z zagranicznego ebaya?
Denerwuje mnie coraz bardziej sprzedaż na eBay. Nie dość, że robi się z tego chiński market już totalnie to jeszcze gnębią sprzedających jak nie wiem.
03-03-2017 13:25
odpowiada ktoś z USA,dostajesz koślawe tłumaczenie i oryginał pod spodem.Po polsku już nie dostaniemy żadnej odpowiedzi.
Koleś wystawił 2 negatywy,w jednym nazwał mnie złodziejem,w drugim oszustem.Towar został dostarczony ,żadnych dowodów,nie usuną treści komentarza chociaż jest to zapisane w regulaminie.Nie usuną treści komentarza dlatego że nie przetłumaczysz im że chodzi o treść a nie całą opinię.Całej opinii już nie usuwają.
Według mnie nie ma już najmniejszego sensu pisać do nich.
05-03-2017 00:09
Chyba nie. Trzeba by napisać z poskiego konta i wtedy gdy tylko gdy ma się wystawione aukcje na eaby.pl to może ...?
Jezei aukcje sa wystawione na zagranicznych niestety odpowiedź jest nie w języku polskim.
14-03-2017 12:01
nie ma-ale nie przejmuj się- na ebay.de i fr też przychodzą automatyczne maile z tekstem z translatora. Allegro swego czasu zamknęło forum ze wzgl. na ilość błędów w kodzie, tutaj zaczyna być podobnie, czego przykładem jest najnowszy formularz wystawiania produktów. Bluzgi jadą i na forum .com i na forum .de
14-03-2017 19:23 — edytowano 14-03-2017 19:27
Nie jest to prawda. Jak napiszesz w języku niemieckim na ebay.de odpowiedź dostaniesz w języku niemieckim i nie z translatora. Idealny niemiecki. Jak zadzwonisz na ebay.de lub poprosisz o oddzwonienie rozmawiasz w języku niemieckim czuć czasem naleciałości , wyczuć można, że nie rozmawiasz też czasem z rodowitym Niemcem ale to bez znaczenia. Akcent akcentem ale gramatycznie jest wszystko ok rozmowa płynna i całkiem przyjemna. Gdy piszemy do polskiego ebay to prawda, że odpowiedź jest przez translator przynajmniej tak to na pierwszy rzut oka widać.
Na ebay.de w języku angielskim też wszystko ok jak się rozmawia przez telefon. Niestety najgorzej jest z ebay.it. Rozmowa w języku angielskim jeszcze ok ale za rzadne skarby mimo próśb nie chcieli odpowiedzieć na maila w języku angielskim tylko włoskim. Wcale to nie pojedynczy przypadek. Tylko korespondencja w języku włoskim.
18-03-2017 21:50
Kolega pyta o polski eBay. A co do niemieckiego-bez porównania jest dużo lepiej z supportem ale nie jest super.wystarczy poczytać niemieckie forum
24-03-2017 08:23
facet kupil przedmiot i nie zapłacił i wystawił mi negatywa od tak sobie/ przez piec wiadomości musiałem tłumaczyć że regulamin zakazuje czegoś taiego a oni upierali się że jest to zgodne z regulaminem.......... w koncu opamiętali się i zrozumieli....
Ja do nich o ZUPIE a oni do mnie o DDDDDDDDDD
jest jeszcze jeden problem i nie moge go rozwiażać bo zupełnie mijamy się ze zrozumieniem
24-03-2017 08:28
tam powinna chocby jedna osoba siedzieć która zna płynnie Polski/ bez tego jest katastrofa... ty do nich piszesz a oni swoje... jak dzieci we mgle
25-03-2017 12:08
final jest taki że boje się już otwierać sprawę o zaległą płatność bo klient w zemście może rózne sie zachować a obsługa ebay ci nie pomoze....
26-03-2017 10:27