
23-12-2012 14:20
Hej,
jak u Was stoi sprawa z przesyłkami przed Świętami?
Wszystkie dotarły na czas?
U mnie z 10 klientów i każdy narzeka, że jeszcze nie dostał przesyłki. Tracking na Royal Mail milczy....Deutsche Post też. U Was też tak jest?
Kilku klientów zamówiło 3 dni temu i piszą gdzie jest ich zamówienie.... Ręce opadają. Oczywiście jesteśmy narażenia na negatywy.
27-12-2012 13:22
sprobuj im wyjasnic, ze Ty sie wywiazales z nadania przesylki w okreslonym terminie a czas dostawy zalezy juz od przewoznika zwlaszcza w tym okresie
przy wystawianiu opinii kupujacy ma oceniac to, jak szybko sprzedawca wyslal / nadal przesylke a nie to, jak szybko ona do niego dotarla, choc kupujacy nie sa tego chyba do konca swiadomi i z automatu moga wybrac niska ocene albo nega...
27-12-2012 18:29
tracking w DE i UK nie działa,jak klient założy spór to tracisz kasę.Jedyna szansa to wysyłanie skanu odpowiedzi na reklamację po kilku miesiącach do paypala
30-12-2012 16:19
Część dotarła, część jeszcze nie.
Przez tyle lat co handluje na aledrogo nie spotkałem się z takim traktowaniem. Mimo pozytywnych komentarzy czuje sie czasami jak zlodziej czy oszust..... Nie wiem jak to mam opisać.
Użytkownik kupił odemnie przedmiot. W środku opakowania znajduje się karteczka w języku niemieckim i angielskim, że przedmiot zawiera folię zabezpieczająca, która należy zerwać. Dodatkowo instrukcja montażu formatu A4, w której widnieje zapis, że folię należy zerwać przed montażem.
Otrzymuje negatywa że przedmiot jest nie zgodny z opisem. Napisałem do niego dlaczego tak napisał. On stwierdza, że przedmiot jest koloru zielonego, a on zamawiał przezroczysty i przesłał mi zdjęcie tego przedmiotu.
W tym momencie nie wiedziałem czy mam płakać czy już sam nie wiem co. Oczywiście nie zerwał folii zabezpieczającej. Poinformowałem go o tym. Odpisał, że faktycznie jest to jego błąd, bardzo przeprasza i chce zmienić komentarz. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze (pozytywny komentarz).
04-01-2013 10:06
spoko ja mam to samo z royal mail, już niektóre listy priorytety idą 3 tygodnie - jeszcze trochę i będę musiał oddawać kasę....
04-01-2013 15:01
bajere1
dzisiaj dostałem odpowiedź z mojego oddziału poczty, że kontaktowali się z Royal Mail i powiedzieli im że przesyłki są w UK ale nie wiedzą gdzie (śmiać się czy płakać?). Dodatkowo te przesyłki co wysyłałem do Niemiec i USA...... też są w UK (chyba tak nie powinno być?).
Nie wiem co mam robić. Poczta podnosi opłaty... takie cyrki z przesyłkami.....
04-01-2013 19:29
open_razor
a coś daje wysłanie do paypal-a po 2-3 miesiącach skanu rozpatrzonej reklamacji ???
05-01-2013 12:33
nic nie daje,dlatego że oni "gubią" dokumenty,udają że nic nie dostali.Trzeba im wysyłać tradycyjną pocztą poleconym za potwierdzeniem odbioru,jeszcze nie testowałem bo miałem tylko jeden przypadek na małą kwotę
05-01-2013 14:37
a może ktoś z was wysyłał expressem do UE , a nie tylko priorytet polecony ???? jest jakaś różnica oprócz ceny ???
05-01-2013 18:34
6 otwartych spraw o nie otrzymany przedmiot.
Kolejne w drodze....
Mimo przesłanie numeru nadawczego i poinformowanie krok po kroku gdzie mogą sprawdzić czy przesyłka została faktycznie nadana, nie chcą o tym słyszeć. Żądają zwrotu pieniędzy.
I co ja mam teraz zrobić? Odpowiedź z Poczty mam, że przesyłką są w UK ale nie wiedzą gdzie.....
Nie oddam pieniędzy ... negatyw, oddam pieniądze ....... negatyw, otrzymaja przesyłkę, po złości dadzą negatyw.... 10x negatyw - 90% pozytywnych komentarzy...sprzedaż zakończona.
I to wszystko ku... nie przez moją winę.