
19-10-2015 13:15 — edytowano 19-10-2015 13:15
Witam
Od dziś widzę na stronie UPS taki komunikat dla wszystkich moich listów poleconych wysłanych do USA 😞
USPS Tracking™ is unavailable for this product for POLAND.
Szukałem po necie - jedyne co się dowiedziałem, że teraz już tak będzie. Potwierdzili tą informację na naszej poczcie. Jedyne pocieszające info to, że jak już będzie dostarczone to odpowiednie info na stronie poczty polskiej śie pojawi.
Pewnie rozwiązania brak ale na wszelki wypadek zapytam : czy ktoś z Was zna jakąś alternatywę na śledzenie poleconych do USA?
Dzięki
20-10-2015 09:52
Też tak to zrozumiałem. Moim zdaniem to jest tylko pretekst do globala.
20-10-2015 10:01
Ja też tak to rozumiem, że PL nie jest chętna do współpracy z USA.
20-10-2015 10:18
Zdecydowanie wygląda na to, że Poczta Polska nie spełnia jakiś wymaganiach stawianych przez pocztę w USA i nie tylko.
Założyłem na szybko grupę na FB na razie nic tam nie ma, ale dodajcie się koniecznie, na dniach będziemy działać. Oczywiście potrzeba jest duża grupa. W pojedynkę z pocztą nic się nie załatwi.
*************** DOŁĄCZ TUTAJ *************************
https://www.facebook.com/groups/1642220066035969/
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jeżeli zbierze się nam kilkadziesiąt osób to postaram się w przyszłym tygodniu przygotować pismo/petycję/prośbę do Poczty Polskiej o wypełnienie wymagań, którą potem wspólnie podpiszemy (przez internet oczywiście 🙂 )
20-10-2015 11:00
To może być strategia poczty żeby ograniczyć listy polecone kosztem globali gdzie cena jest ponad 2razy wyższa... PP szykuje się na giełde i ważne są wyniki finansowe. Mają duże pole do popisu byle zawsze troche być tańszym od konurencji a i tak będzie się kręcić.
20-10-2015 11:27 — edytowano 20-10-2015 11:27
Chyba zaryzykuję i mało wartościowe rzeczy dalej będę puszczał poleconym. Przynajmniej na razie. A reszta Global Expres.
20-10-2015 12:18 — edytowano 20-10-2015 12:20
PROPONUJE MASOWAO SKŁADAĆ REKLAMACJE to może coś zadziała. Ja dzisiaj już złożyłem 15 reklamacji... wieczorem złoże kolejne 15... a jutro 20 itp
Jak tak otrzymaja dodatkowo dziennie 500- 1000reklamacji to może coś ich ruszy:)
20-10-2015 12:26
Spoko, po ilu dniach od nadania można składac reklamację przy zagranicznych?
20-10-2015 12:26
Co roku przed swietami wszystko sie w USPS zapychało a ostatnia zima to juz był horror.
Oni nie dawali rady bo co roku ilosc przesyłek bardzo mocno rosła.
Wiec z ich strony pomysł calkiem dobry - ilosc listów zostanie ograniczona a kasy wiecej.
Z biznesowego punktu dobry ruch ( patrzac z ich strony bo wiadomo ze nasze interesy sa sprzeczne z ich interesami )
W sumie EBAY powinien odpalic działke USPS bo zarabia ich kosztem ogromną kase (takze kosztem pokrzywdzonych sprzedawców ktorzy przez opoznienia USPS traca kase i towar ale ebay na tym dalej zarabiał)
Gdyby nie USPS to śmiem twierdzic że wpływy mieli by przynajmniej o polowe nizsze.
20-10-2015 12:30 — edytowano 20-10-2015 12:33
dlaczego te reklamacje ? Co wam Poczta Polska zrobiła ?
przecież to nie ich wina...
To juz lepiej napiszcie do Kopacz lub Szydło..... przed wyborami zrobia prawie wszystko.
Kto wie może pomogą 🙂 macie tylko kilka dni bo po wyborach nikt palcem nie ruszy 🙂
20-10-2015 12:38 — edytowano 20-10-2015 12:42
a to Nam poczta zrobiła że nie potrafi dogadać się ze swoim kontrachentem i my na tym tracimy a póki co jest to jeszcze firma państwowa a nie prywatna (chyba).... "muszą dojść do porozumienia a nie strzelać fochy" 🙂
ps. reklamacje ja już składam 10 dni od nadania jak leci