
Moje konto nie spełnia standardów ze względu na jedną transakcję. - Proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-05-2016 16:21
Witam!
Mam pewien problem, trafił się nam wyjątkowy klient który kupił 4 przedmioty na 4 różnych aukcjach, niestety pech chciał że kurier w transporcie uszkodził przedmioty, kupujący oczywiście nie otworzył przesyłki przy kurierze więc sprawa jest jasna, założył nam spór na ebay, poprosiliśmy go o przesłanie zdjęć celem uwzględnienia reklamacji, napisał raz że nam te zdjęcia wysłał i później niestety nie odpisywał a sprawy wisiały, odezwał się do nas dopiero w momencie jak zgłosiliśmy się do ebay w celu uzyskania informacji kontaktowych do kupującego, wtedy dopiero napisał na jakiego maila wysłał tą informację, niestety osoba do której mail dotarł skasowała go, w ebayu mieliśmy podany zupełnie inny adres kontaktowy który przychodzi do 8 osób w firmie i nie byłby pominięty. Niestety nie mamy tej sprzedaży poprzez ebay bardzo dużej i konflikt z tym klientem zepsuł nam wskaźniki sprzedawcy. Czy ktoś z tutaj obecnych spotkał się z podobnym problemem ? Czy istnieje jakakolwiek opcja kontaktu z ebay.de w celu wyjaśnienia tej sytuacji i odblokowania konta, jeżeli ktoś umiałby nam pomóc to bardzo proszę o kontakt, odwdzięczymy się finansowo.
Pozdrawiam!

