anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący kręci i nie płaci, nie mogę wysłać, że nie otrzymałem płatności..

O co tu chodzi?? 


Kupujący zalicytował mi przedmiot przeszło tydzień temu, bardzo słaby kontakt z nim był, odpisywał zdawkowo, zadawał te same prośby i pytania dot. płatności, na które uzyskał odemnie już wcześniej odpowiedzi. Parę dni temu postanowiłem anulować tranzakcję w centrum rozstrzygania pisząc komentarz, że kupujący nie zapłacił za aukcję, że jest z nim słaby kontakt, ma tylko dwie opinie, i mam podejrzenia, że może być oszustem. Kupujący odrzucił anulowanie tranzakcji i napisał, że zapłaci przez paypal na następny dzień, odhaczył sobie nawet, ikonkę, że płatność została wysłana. Od tamtego czasu kontakt się trochę polepszył i gdy już miał płacić to dzisiaj znowóż dostałem zdawkowego mejla o informacje na temat płatności, które wysyłałem mu już dwukrotnie. 


No i teraz następuje coś dziwnego, mianowicie chcę w centrum rozstrzygania wsyłać monit, że nie otrzymałem płatności a tymczasem wyskakuje mi komunikat:


 


"Twoja prośba o anulowanie transakcji została wysłana do kupującego. Podczas przetwarzania tego żądania nie jest możliwe otwarcie sprawy o zaległą płatność za przedmiot."


 


Problem w tym, że sprawa z prośbą o anulowanie tranzakcji została już zamknięta co jest nawet odznaczone "brak otwartych spraw" oraz "sprawy zamknięte:1".


 


Co z tym robić??


   


 

Wiadomość 1 z 1
ostatnia odpowiedź
0 ODPOWIEDZI 0