
Kupujący kręci i nie płaci, nie mogę wysłać, że nie otrzymałem płatności..
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-11-2012 13:11
O co tu chodzi??
Kupujący zalicytował mi przedmiot przeszło tydzień temu, bardzo słaby kontakt z nim był, odpisywał zdawkowo, zadawał te same prośby i pytania dot. płatności, na które uzyskał odemnie już wcześniej odpowiedzi. Parę dni temu postanowiłem anulować tranzakcję w centrum rozstrzygania pisząc komentarz, że kupujący nie zapłacił za aukcję, że jest z nim słaby kontakt, ma tylko dwie opinie, i mam podejrzenia, że może być oszustem. Kupujący odrzucił anulowanie tranzakcji i napisał, że zapłaci przez paypal na następny dzień, odhaczył sobie nawet, ikonkę, że płatność została wysłana. Od tamtego czasu kontakt się trochę polepszył i gdy już miał płacić to dzisiaj znowóż dostałem zdawkowego mejla o informacje na temat płatności, które wysyłałem mu już dwukrotnie.
No i teraz następuje coś dziwnego, mianowicie chcę w centrum rozstrzygania wsyłać monit, że nie otrzymałem płatności a tymczasem wyskakuje mi komunikat:
"Twoja prośba o anulowanie transakcji została wysłana do kupującego. Podczas przetwarzania tego żądania nie jest możliwe otwarcie sprawy o zaległą płatność za przedmiot."
Problem w tym, że sprawa z prośbą o anulowanie tranzakcji została już zamknięta co jest nawet odznaczone "brak otwartych spraw" oraz "sprawy zamknięte:1".
Co z tym robić??

