
28-03-2014 19:11
Witam, kupujący od dwóch dni założył mi spór na ebayu, że towar jest niezgodny z opisem. Legginsy są według niego prześwitujące a nie powinny być. Tak naprawde kupił zły rozmiar. Napisałam by mi odesłał z Estonii Do Polski. Ale upiera się, że mu się to nie opłaca bo wyjdzie więcej wysyłka zwrotna niż zapłacił za towar+wysyłke. Żąda zwrotu pieniedzy a najlepiej żebym mu zwróciła również przesyłkę zwrotną. Czy mam taki obowiązek by zwrócić mu za przesyłkę zwrotną? Jak ja byłam niezadowolona z produktu i chciałam zwrotu pieniędzy to odsyłałam i nikt mi nie zwracam kosztów przesyłki zwrotnej. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Jeszcze jedno pytanie. Inny kupujący kupił 2 sztuki tego samego produktu, jeden jest wadliwy chce go zwrócić. W jaki sposób mogę mu zwrócić za ten jeden pzedmiot pieniędze, skoro zapłacił za dwa? Czy da się na paypalu?
28-03-2014 21:41
w historii platnosci/transkacji na koncie paypal powinna byc opcja Zwroc pieniadze czy cos takiego i tam mozesz zdecydowac jaka kwote zwracasz
sprzedawcy firmowi maja obowiazek przyjmowania zwrotow, ale to pewnie juz wiesz. zwroc mu kase za zakup, dodaj do czarnej listy i zapomnij chyba ze chcesz poczekac az sprawe rozpatrzy ebay/paypal
16-04-2014 15:38
Oddałam kasę i tyle. Nie chciałam walczyć z tym chorym kupującym, nawet nie kazałam odsyłać towaru...Nagle okazało się, że przesyłcę można odesłać za 4 euro a nie 12! Jakimś cudem. Odebralam legginsy tydzień temu myślałam, że będzie spokój, ale nie widocznie ten chory użytkownik ebaya nudzi się i znalazł sobie ofiarę. Znowu mnie męczy teraz wysłał prośbę z paypala żebym mu 4 euro oddała!!