
09-04-2014 10:33
Jak można komuś otworzyć spór gdy klient kupuje 2 przedmioty.Zostają wprowadzone 2 numery przesyłki.Jedna przesyłka dociera,druga dopiero idzie i jest widoczna w trackingu.Spór otwarty bez pytania się,powód sporu "przedmiot niezgodny z opisem,brakuje cześci"
Niech mi ktoś to wyjaśni,jakim trzeba być deklem żeby tak postępować? i dlaczego Ebay daje takie możliwości kupującym? (pytanie retoryczne)
09-04-2014 17:31
anglicy tez skarza sie na forach na kupujacych ze stanów.
chyba sa zbyt rozpieszczeni i rozpuszczeni wydaje im sie, ze wysylka miedzynarodowa powinna trwac tyle co w usa...
11-04-2014 03:12
Kupilem cos na Ebay.com od nieresponsywnego sprzedawcy wiec po 2 tygodniach chcialem wszczac spor z powodu nie otrzymania zakupu.
System nie pozwolil mi pooniewaz sprzedawca mial ustawiona wysylke na 3 tygodnie (tzn. ze wysle po 3 tygodniach) no i czekalem i sporu w koncu nie otworzylem bo zakup nadszezdl po tych 3 tygodniach.
Ustaw nie tyle czas dostawy aby czas w jakim wyslesz byl "bezpieczny". Coprawda Ebay naciska aby ten czas byl krotki i wplywa to na status super sprzedawcy ale negatyw tez sie liczy. Jak go nie palka to kijem...
11-04-2014 12:39 — edytowano 11-04-2014 12:41
Marek... nie mogę ustawić wysyłki na 3 tygodnie bo nikt u mnie nie kupi.A jeśli kupi to po kilku dniach będą pytania "gdzie jest mój przedmiot" Czytających warunki aukcji jest może połowa,a połowa z tej połowy czyta ze zrozumieniem.Przerabiałem ten temat gdy miałem opcje urlopu z terminem powrotu.
Jak przeanalizujesz ten konkretny przypadek to zobaczysz że kupujący nie miał żadnych podstaw do otwierania sporu bo widział drugi aktywny numer w trackingu.Po prostu z góry załołył że skoro kupił 2 przedmioty a dostał 1 to oczywista oczywistość że jestem idiotą i nie wysłałem mu drugiego.
W dodatku zamiast otworzyć spór o nieotrzymanie przedmiotu to otworzył o "niezgodność z opisem" a wiadomo jakie są procedury w takim wypadku.
11-04-2014 13:13
Niechcę się wyrażać w sposób nie uprzejmy o klientach z USA ale nie należą oni do inteligentnych.
Jedna klienta 2 dni temu otworzyła spór (nie kontaktując się wcześniej ze mną), że nie otrzymała przedmiotu. Sprawdziłem tracking i od około 3 tygodni paczka na poczcie. Więc odpowiedziałem w sporze, że próbowano dostarczyć tego dnia i listonosz zostawił awizo, oczywiście podałem numer śledzenia i napisałem, żeby sprawdziła sobie na stronie USPS i o ile nie odesłali już do mnie, to będzie paczka nadal na poczcie. W odpowiedzi napisała, że nie ma takiej informacji w śledzeniu (orly?) i zwróciła się do eBaya o rozstrzygnięcie sprawy. Następnego dnia otrzymałem informację, że sprawa rozstrzygnięta na moją korzyść.
W załączeniu dodaję zdjęcie zwrotów, wszystkie "unclaimed" z USA. W samym marcu miałem ich 33. I za każdy musiałem zapłacić.
12-04-2014 11:42
Widzę że admini w USA traktują Cię lepiej niż mnie,28 Marca polski oddział cofnął decyzję USA.Do już drugi przypadek,zawsze chcą mnie tam orżnąć i dlatego kupujący otwierają sprawy w USA .Chociaż nie kupowali w USA,nie są zarejestrowani w USA,nie mieszkają w USA.