
14-10-2015 14:01
E-bay mimo, że w Polsce jest gościem, zachowuje się jak ktoś któremu wszystko wolno.Czekam na odpowiedz, jakim prawem pobierają prowizję w przypadku kiedy do sprzedaży nie doszło. Napisali po 3 prośbach, że nie będą już odpowiadać na te pytania.
Sprzedałam CD do Holandii i gość nie wpłacał. Po 6 dniach zgłosiłam spór o płatność, e-bay go postraszył i zapłacił. Na tej podstawie bez mojej wiedzy e-bay zamknął spór, bo kasa wpłynęła. W czasie pakowania chciałam zgrać ulubiony numer na HDD i CD rozwalił mi się w nagrywarce. Pech to pech. Wysłałam zdjęcia połamanego, wyjętego z nagrywarki CD, gość mi współczuł i sama przez Pay Pala oddałam kasę. Oczywiście Pay Pal jakimiś zagmatwanymi przelicznikami tak pogrzebał, że sama nie wiem, czy nie dopłaciłam do tego zwrotu. Gość dostał kasę, jest udobruchany, ale e-bay odmówił mi już 3 razy zwrotu prowizji.
Tłumaczenie jest takie, że spór o płatność i jego zamknięcie zamknęło mi drogę do zwrotu. Ale ja nie miałam z tym nic wspólnego, bo to e-bay automatycznie zamknął spór, bez pytania mnie o zdanie. Czyli zostaję ukarana za działania automatu e-bay.
Drugi argument to, że oddałam kasę. Ale to chyba uczciwe. Czy e-bayowi chodzi o to, abyśmy nie oddawali kasy. Będąc złodziejami nabędziemy możliwość zwrotu prowizji. To tak nas chcą uczyć? Jako uczciwa kobieta nie chcę brać udziału w okradaniu ludzi z zachodu.
Coś się komuś w garach poprzestawiało. Chyba pora na Allegro, skoro znowu zaczynają olewać Polaków.
15-10-2015 20:01
Nie odpowiadaj już na wiadomości od seriwsu ebay w tej danej sprawie. Oni czytając waszą korespondencję, nie będą juz odpowiadać, tak jak wymienili wcześniej (bo mają wgląd do poprzednich wiadomości)
Ponów kontakt, ale bezpośrednio z łącza "kontakt" ebay opisz dokładnie sprawę drugi raz. (Nie wspominaj, ze pisałaś/pisałeś wczesniej)
Niestety musisz napisać wszystko krótko, ale tak ,aby zrozumiało to 6-letnie dziecko (na takim poziomie jest obsługa polskiego ebaya)
Powołaj się na punkt regulaminu :
http://pages.ebay.pl/help/sell/credits.html
"
W przypadku spraw otwartych w PayPal.
Otrzymasz zwrot prowizji, jeśli:
Z własnej inicjatywy zrócisz pieniądze kupującemu i
Sprawa została otwarta w Centrum rozstrzygania. '
Załacz im fotki z paypala, że oddałeś/oddałaś pieniądze dobrowolnie, w związku z powyższym, żadasz zwrotu prowizji w kwocie x * Gdyż zgodnie z regulaminem transakcja została anulowana
Na końcu wiadomości napisz "bardzo proszę o pomoc" Trzeba im troche w dupe wejść...
Daj znać jak odpowiedzą
27-10-2015 21:38
E-bay uczy nas Polaków zachodniej demokracji i dbania o prawa człowieka:
"Biorąc pod uwagę fakt, że udzielono Ci już wszystkich możliwych informacji, kolejne e-maile w tej samej sprawie będą przez nas czytane, ale pozostaną bez odpowiedzi."
Jakoś zapomina tylko, że oni w Polsce korzystają z naszej gościnności.
24-11-2015 12:46
Niestety nie pocieszę cię, ale nic już nie zrobisz... To jest automat. Ja już kilka razy nie otrzymałem zwrotu prowizji. Njczęściej jak klient się rozmyślił (nawet jeszcze nie zapłącił) i poprosił o anulowanie. Otworzyłem sprawę a on odmówił (najczęściej osoby, które nie znają angielskiego). Nic niestety nie da się już zrobić... Na początku użerałem się z pracownikami, ale po którymś tam mailu piszą, żeby nie odpisywać, bo tylko to przeczytają (jeśli w ogóle to zrobią).