
26-10-2014 16:26
Jak w temacie. Kupił zapłacił i na drugi dzień mail, że chce anulować tansakcje bez podania przyczyny (towar nie wyslany ).
Jak to technicznie zrobić aby dostać zwrot prowizji od eBay, co musze zrobić. Jakie kroki wykonać. Oddaje mu pienieniądze z PayPal i dalej co ?
Podpowiedzcie 120 zł prowizji się nalezy i do zwrotu.
A nie mówiłem, że mam październik pod górkę
Dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam.
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
26-10-2014 18:33
1. Mój eBay
2. Moje konto -> Centrum rozstrzygania
3. Sprzedałem(łam) przedmiot. -> Kupujący i ja zgadzamy się anulować transakcję
Dalej o ile dobrze pamiętam:
4. Wpisujesz numer przedmiotu
5. Wybierasz kupującego (patrz po dacie zamówienia)
6. Wybierasz powód coś w stylu, że kupujący zwraca przedmiot lub zmienił zdanie
7. W dodatkowym polu dla kupującego napisz, że anulował zakup i że teraz zwrócisz mu pieniądze
8. Zatwierdzasz, przechodzisz do Paypala i oddajesz kase
Czekasz co zrobi kupujący
9a. Jak jest z tych niekumatych to odrzuci sprawę. Wtedy piszesz do eBaya
9b. Jak kumaty to otrzymasz zwrot prowizji
26-10-2014 18:41
"9a. Jak jest z tych niekumatych to odrzuci sprawę. Wtedy piszesz do eBaya"
U mnie po kilku dniach otrzymalem opcje zakonczenia sprawy, zakonczylem i otrzymalem zwrot prowizji. Jesli kupujacy nie odezwie sie, zajrzyj do centrum rozstrzygania i sprawdz czy mozes sprawe zamknac. Chyba po 3 lub 7 dniach...
26-10-2014 17:13
ja mam menedzera sprzedazy wiec napisze jak to wyglada
wchodzisz w przedmiot rozwijarz liste wybierasz Otworz sprawe/Anuluj transakcje nast kupujacy i sprzedajacy uzgodnili ze transakcja nie zostanie ukonczona i wybierasz z listy pierwsza albo druga pozycje, bo nie pamietam jak one brzmia, wiem ze trzecia pozycja brzmi "kupujacy zwraca przedmiot aby otrzymac zwrot pieniedzy" no i kupujacy otrzymuje wiadomosc od serwisu, albo to potwierdzi albo nie kliknie wcale, wtedy na osmy dzien prowizje masz zwrocona
gorzej, jak bedzie nie wiadomo kto i odrzuci wtedy, serwis prowizji nie przyzna i bedziesz musial do nich napisac
26-10-2014 17:52
Nie mam tego ustrojstwa. Mimo to dziękuję.
Inny prosty sposób ?
26-10-2014 18:33
1. Mój eBay
2. Moje konto -> Centrum rozstrzygania
3. Sprzedałem(łam) przedmiot. -> Kupujący i ja zgadzamy się anulować transakcję
Dalej o ile dobrze pamiętam:
4. Wpisujesz numer przedmiotu
5. Wybierasz kupującego (patrz po dacie zamówienia)
6. Wybierasz powód coś w stylu, że kupujący zwraca przedmiot lub zmienił zdanie
7. W dodatkowym polu dla kupującego napisz, że anulował zakup i że teraz zwrócisz mu pieniądze
8. Zatwierdzasz, przechodzisz do Paypala i oddajesz kase
Czekasz co zrobi kupujący
9a. Jak jest z tych niekumatych to odrzuci sprawę. Wtedy piszesz do eBaya
9b. Jak kumaty to otrzymasz zwrot prowizji
26-10-2014 18:41
"9a. Jak jest z tych niekumatych to odrzuci sprawę. Wtedy piszesz do eBaya"
U mnie po kilku dniach otrzymalem opcje zakonczenia sprawy, zakonczylem i otrzymalem zwrot prowizji. Jesli kupujacy nie odezwie sie, zajrzyj do centrum rozstrzygania i sprawdz czy mozes sprawe zamknac. Chyba po 3 lub 7 dniach...
26-10-2014 19:53
Dziękuję za pomoc
26-10-2014 19:54