anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedaz na ebay uk - paypal pare pytan

dzizik
Użytkownik

hej


chcialabym sprzedac pare rzeczy np gry na xboxa czy pare cd na ebay uk i teraz pytanie do zorientowanych:



- na PP posiadam konto osobiste czy musze je rozszezyc do konta specjalnego? jesli tak to przed sprzedaza czy np jesli sprzedam 5 gier to automatycznie PP mi podwyzszy do tego konta?


- czy bede musiala cos potwierdzac/weryfikowac? slyszalam ze jak sie otrzyma powyzej jakiejs sumy to PP prosi o zweryfikowanie danych(w postaci skanu dowodu czy czegos takiego)



prosilabym o pomoc bo jestem totalnie zielona:/

Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

sprzedaz na ebay uk - paypal pare pytan

Sprawdz swoje limity na Paypalu (na pierwszej stronie, pod nazwiskiem jest przycisk)


 


Mozesz sprzedawac do pewnej sumy - u kazdego jest troche inna.


 


zaluz drugie, specjane lub firmowe i z niego sprzedawaj

**************************************
Wiadomość 2 z 6
ostatnia odpowiedź

sprzedaz na ebay uk - paypal pare pytan

Sprzedaz na Ebay uzywajac konta osobistego jest bardzo niedogodna z tego powodu ze nie mozesz przyjac zaplaty od kogos placacego karta (przez Paypal z lub bez rejestracji).


 


Aby otrzymac taka platnosc musisz promowac konto chyba ze bedziesz zawracac glowe kupujacemu i tlumaczyc o co chodzi  co go najprawdopodobniej wystraszy lub conajmniej zniecheci.


 


Dlatego rada powyzej aby zalozyc konto specjalne (mozna miec dwa konta Paypal) do sprzedazy i powiazania z Ebay jest trafna.


 


Konto osobiste wykorzystuj do zakupow lub przyjmowania innych wplat.

Wiadomość 3 z 6
ostatnia odpowiedź

sprzedaz na ebay uk - paypal pare pytan

dzizik
Użytkownik

dzieki za odp mam jeszcze pare pytan odnosnie waszych rad:



- gdzie pod nazwiskiem jest ten przycisk?? bo ja widze tylko:


Typ konta: Osobiste  Rozszerz Status: Zweryfikowany