
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-10-2009 20:18
Nie lubię robić z siebie kretynki, bo na taką wyjdę gdy poinformuję sprzedającego, że muszę zrezygnować z zakupu.
Bardzo proszę o pomoc.
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-10-2009 23:52
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-10-2009 07:44
Może ktoś ma inne propozycje, bardzo proszę.
Na pracowników ebay-a liczyć chyba nie można?
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-10-2009 12:03
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-10-2009 20:01
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-10-2009 23:10
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-10-2009 07:23
Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Pozdrawiam.
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-10-2009 21:08
Mozesz otrzymac odpowiedz po dluzszym czasie i niekonoecznie na temat zatem napisz do Paypala a w miedzyczasie zawiadom sprzedawce bo moze zalozyl jakies blokady na przyjmowanie wplat.
Popros go o invoice.
Moze problem tkwi w wysokosci sumy... Wyslij sprzedawcy 1 dolara lub, lepiej, proponuje test: wplac mi dolara na mojej stronie o mnie (oddam)to zobaczymy czy przejdzie.
********************
Rozwiążę każdy (prawie) problem związany z wysyłką (i nie tylko) przez Atlantyk (w obie strony).
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
31-10-2009 08:43
1.Realizacja zapłaty ze strony ebay była absolutnie niemożliwa. Próbowałam przez cztery dni, po prostu nie było możliwości przejścia ze strony mojego rachunku do strony, gdzie loguję się do paypal. Uważam, że problem tkwi zdecydowanie na serwerach ebaya, coś jest zablokowane i ciągle pojawia się komunikat o "ograniczeniu szybkości"
2. Strona paypal - gdy po raz pierwszy podjęłam próbę zapłaty zaznaczyłam,że to za przedmioty kupione na ebay, wpisałam nick i adres email sprzedawcy, wyskoczyły trzy zakupione przeze mnie rzeczy, ich cena, ale nie była uwzględniona cena przesyłki. Z zapłaty w tym momencie zrezygnowałam. Po 2-3 dniach chcąc jednak zapłacić przez paypal, gdy zaznaczałam, że to za przedmioty kupione na ebay to wyskakiwał komunikat, że nie znaleziono żadnych przedmiotów (IMHO to zemsta ebaya), dlatego musiałam wysłać pieniądze w opcji dla krewnych/znajomych. Kosztowało to ciut drożej i myślę że nieuczciwy sprzedający mógłby się upierać, że otrzymał kasę, ale to był np. mój dług a nie zapłata za zakupione rzeczy.
Opisuję to tak dokładnie, żeby inni, którzy napotkają podobne problemy wiedzieli jak ja rozwiązałam swój, bo każdy tylko pisze, że napotkał problem ale rozwiązania nikt już nie podaje.
3. Moje wnioski
-chęć pomocy ze strony pracowników ebay mizerna, praktycznie żadna; problem dotyka różnych użytkowników od dłuższego czasu, więc nie jest czymś nowym, ale jak go rozwiązać nikt mi nie napisał; zaproponowano mi tylko, żebym zapłaciła bezpośrednio ze strony paypal; na odpowiedż czeka się długo - kilkanaście godzin
-jeśli sprzedający byłby nieuczciwy i nie wysłał w moim przypadku przedmiotów to czy mogłabym otworzyć spór na ebay
-jeśli za chwilę kupię coś w Stanach to znowu pojawi się ten sam problem????????????????
"Niestety, napotkałeś ograniczenie szybkości!'
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
04-11-2009 18:05
Także borykałem się z tym problemem. Spece z eBaya i PayPala nie potrafili temu zaradzić więc nie pozostało nic innego jak rozgryźć problem metodą prób i błędów. No i udało się.
Moja rada jest taka – gdy realizując transakcję przechodzicie na stronę 1 tj. „przejrzyj” z lewej strony macie „Adres wysyłkowy” przy którym na niebiesko wyświetla się „zmień”. Klikacie na to „zmień” i pojawia się ramka „wybierz adres” z adresami, powinny być dwa. Wybieracie drugi czyli dolny adres.
Po tej operacji już wszystko powinno zadziałać i system przepuści was do kolejnego etapu tj. „płatność”.
Sposób sprawdziłem osobiście, a także przetestowały go z pozytywnym efektem inne osoby. Tak więc powinien i u Was zadziałać.
Pozdrawiam,
Czarek

