
blokada na konto paypal
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-08-2009 12:47
Nałożono mi blokadę na kontom paypal ze wzgledu na "podejrzane działanie na koncie charakteryzujące się potencjalnie wysokim ryzykiem". Mam wyjaśnić za co przyjmowałem płatności i dosłać skany dokumentów.
Co najlepiej napisać jeżeli kupowałem walute na paypal a następnie płaciłem kupionymi dolarami za towary?
Odnośnie dokumentów "Dokumenty, w formie papierowej (nie elektronicznej), muszą świadczyć o tym, że zostały nadesłane pocztą na Twój adres nie dawniej niż 6 miesięcy temu." to tyczy się wyciągu z karty kredytowej ale jeżeli mam tylko wyciągi elektroniczne a karta to była nie kredytowa tylko internetowa?
Po co w takim razie poddawałem się weryfikacji na początku za pomocą karty skoro teraz każą dosyłać następne papiery.
Czy jeżeli proszą o wysłanie skanów: dowodu, wyciągu z karty, rachunków za usługi to czy jak im wyśle skan jednego z dokumentów potwierdzających moją tożsamość to odblokują mi konto?
Co najlepiej napisać jeżeli kupowałem walute na paypal a następnie płaciłem kupionymi dolarami za towary?
Odnośnie dokumentów "Dokumenty, w formie papierowej (nie elektronicznej), muszą świadczyć o tym, że zostały nadesłane pocztą na Twój adres nie dawniej niż 6 miesięcy temu." to tyczy się wyciągu z karty kredytowej ale jeżeli mam tylko wyciągi elektroniczne a karta to była nie kredytowa tylko internetowa?
Po co w takim razie poddawałem się weryfikacji na początku za pomocą karty skoro teraz każą dosyłać następne papiery.
Czy jeżeli proszą o wysłanie skanów: dowodu, wyciągu z karty, rachunków za usługi to czy jak im wyśle skan jednego z dokumentów potwierdzających moją tożsamość to odblokują mi konto?
Wiadomość 1 z 3
2 ODPOW. 2
blokada na konto paypal
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-08-2009 16:34
tą kartę, którą masz zarejestrowaną na PayPal, wysyłasz im wyciąg z rachunku, wcześniej piszesz do banku o przesłanie wyciągu za jakiś tam okres na adres domowy (to jest usługa płatna)
raczej nie, wyślij im wszystko o co proszą
A jak masz problemy to sobie do nich zadzwoń
Obsługa klienta PayPal:
0 801 38 66 86
(koszt połączenia z telefonu stacjonarnego w Polsce — jak za połączenia lokalne; koszt połączenia z telefonu komórkowego — według stawek operatora telefonii komórkowej).
Od poniedziałku do piątku, od 8:30 do 17:00
Pozdrawiam
raczej nie, wyślij im wszystko o co proszą
A jak masz problemy to sobie do nich zadzwoń
Obsługa klienta PayPal:
0 801 38 66 86
(koszt połączenia z telefonu stacjonarnego w Polsce — jak za połączenia lokalne; koszt połączenia z telefonu komórkowego — według stawek operatora telefonii komórkowej).
Od poniedziałku do piątku, od 8:30 do 17:00
Pozdrawiam
na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 3
blokada na konto paypal
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-03-2010 18:35
PAYPAL TO ZLODZIEJE!!!!!!!
Wiadomość 3 z 3

