
PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-02-2007 16:36
Facet z UK kupil aukcje za kilka funtow. Zaplacil PayPalem. Przesylke dostal i zaraz po jej otrzymaniu powiadomil PayPal ze nie otrzymal przesylki. Na nic zdaly sie rozmowy, facet zglosil do paypala zadanie zwrotu pieniedzy. W miedzyczasie zostala zlozona reklamacja na przesylke i nadeszla oficjalna odpowiedz z poczty UK o tym ze przesylka zostala dostarczona dnia xx/ Na odpowiedzi widoczny jest takze PODPIS odbircy potwierdzajacy przyjecie przesylki.
Dokument ten zostal przeslany do PayPal emailem i Fax ... po czym paypal przyznal zwrot pieniedzy kupujacemu piszac ze osiwadczenie poczty (Royal Mail) zawierajace podpis odbiorcy potwierdzajacy odebranie przesylki NIE JEST wystarczajaacym dowodem na to ze przesylka zostala dostarczona.
Nie jest to nowosc z PayPalem , takie przypadki sa czeste , uwazajcie jednak na oszustow ktorzy to wykorzystuja. Bo PayPal wam na pewno nie pomoze, jako sprzedajacym.
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-06-2009 19:16
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-06-2009 19:32
http://www.delcampe.net/
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-06-2010 07:51
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-06-2010 13:15
Taki wlasnie jest paypal w polsce. Ludzie ktorzy tam pracuja sa beznadziejni. Mi jeszcze nigdy nic nie udalo sie zalatwic dzwoniac do nich bo za kazdym razem jak rozmawialem z innym pracownikiem to kazdy mowil co innego, jakby kazdy mial inne szkolenie i inny regulamin.
O przepraszam, raz udalo mi sie zmienic imie na koncie bo podalem jedna literke blednie lol
Jedyne co mozesz zrobic to zglosic sprawe na policje i domagac sie swojego droga prawna.
Proponuje rowniez zglosic sprawe do federacji konsumentow.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
Moze sie w koncu za nich wezma bo tak robia ludzi w balona, ze to jest poprostu zenujace.
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-06-2010 13:05
Zablokowali konto znajomego po tym, jak zgodnie z regułami zasiliłem mu konto z mojego konta. Przypieli się i żądali dowodu przesyłki od zakupionego przedmiotu, i stada innych dokumentów, całkowicie bez sensu w naszych realiach (rachunek od lekarza, opłata za wywóz śmieci).
Finalnie wymówili mu konto, bo nie przyjęli tłumaczenia, ze zasilenie konta było zwykłą przysługą.
Problem w tym, że cofnęli pieniądze sprzedawcy, który wysłał przedmiot (czyli zrobili w bambuko swojego klienta).
Ciekawe jest, że moje konto zamknęli, gdy zadzwoniłem z pretensjami - bo oni blokują czyjeś konto a z mojego był podejżany "wypływ" kasy. Zorientowali się, i zamknęli moje. Zablokowali mi ponad 50 groszy.
Ludzie, Paypal nie jest firmą odpoweidzialną. Uważam, że póki nie maja w Polsce fizycznego adresu - nie ma co ryzykować użerania się z niekompeteną infolinią (żądania dokumentów od znajomego były inne na stronie, inne w mailu, inne przez telfon).
Ja swojego konta najprawdopodobniej nie będę reaktywował. Na samą myśl o przebijanie się przez tę niekompenentną biuraokratyczną maszynerię cierpnie mi skóra.
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-08-2010 14:13
28.07.2010 kupiłem poprzez ioffer.com od sprzedającego rachel828 dwa zegarki
link: http://www.ioffer.com/offer_transactions/show/12876067
29.07.2010 zapłaciłem 265 USD przez PayPal.
11.08.2010 otrzymałem paczkę, w której znajdowały się dwa bezwartościowe breloczki i kawałek metalowego pręta w pudełku z logo „Longines”.
Próbowałem na stronie www.ioffer.com skontaktować się ze sprzedającym- bez rezultatu.
Przy komentarzach sprzedającego, widzę, że nie jestem jedynym oszukanym w ostatnich dniach.
Otworzyłem spór i roszczenie na PayPal.
Po kilku minutach!!! spór został rozstrzygnięty na moją niekorzyść. Okazało się, że PayPal ubezpiecza TYLKO PRZESYŁKI, a tę przecież otrzymałem. Nie interesuje ich, że wewnątrz były bezwartościowe śmieci. Mam dość tej firmy.
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-08-2010 18:34
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-08-2010 18:42
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-11-2010 16:54
Sprzedałem przedmiot za ok. 200 zł (koszulka). Wysłałem go do kupującego, lecz kupujący napisał, że nie otrzymał przedmiotu. Automatycznie z mojego konta paypal zabrał kwotę, za którą kupił kupujący koszulkę. Przesyłkę wysyłałem listem poleconym - miałem dowód nadania wysyłki. Sprawę zgłosiłem Poczcie Polskiej, wszczęła sprawę odnośnie zaginionej przesyłki. Jako, że termin oczekiwania na rozwiązanie sprawy na Poczcie Polskiej wynosi do 3 miesięcy, tyle też czekałem na odpowiedź. W liście i w załączonych dokumentach - dowodach od Pczty Polskiej jasno jest napisane, iż kupujący odebrał przesyłkę. Pisałem do paypal,wysłałem wszystkie dowody (nadania wysyłki, potwierdzenie odebrania przesyłki przez kupującego!!) i nic. Nic nie mogą już zrobić. Straciłem koszulkę wartą 200 zł. Kupujący ma i koszulkę i 200 zł w kieszeni. Dla paypal najważniejszym dowodem w tej sprawie były SŁOWA KUPUJĄCEGO, ŻE NIE OTRZYMAŁ PRZEDMIOTU !! Moje dowody w ogóle się nie liczyły. Sprawę zgłaszam do sądu i będę pisał w tej sprawie do F O S (financial ombudsman service). Mam nadzieję, że tam mi pomogą. Zostałem okradziony i na pewno nie zostawię tak tej sprawy.
Re: PayPal bierze w obrone oszustow
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-12-2010 23:38
, podobna sytuacja -mnie osobiście paypal wyje..ał na 1000pln, mino iż mam potwierdzenie z poczty polskiej i niemieckiej ,że gość odebrał paczkę -złodziej tak jak złodzieje z paypala, zwrócili mu kasę -moją kasę chociaż towar odebrał, tłumaczą sie że nic nie mogą zrobić ,kupujący ma prawa wszelkie sprzedający może się w du.ę całować , sprawę zgłoszę na policję i mam zamiar tych złodziei z paypala teź podać gdyż brali czynny udział w przestępstwie , pisma urzadowe są dla tych gnoi jak papier taoletowy , a prowizję biorą zlodzieską w zamian sprzedającym nic nie dając ,to jest instutucja ukierunkowana na kasę wchodzac kupującym w dupę , moja opinia to złodzieje i Qta.y i mam ich w dup.e czy mi konto pay pal zablokują

