
KOMUNIKAT "Niestety, nie możemy teraz przetworzyć Twojego żądania."
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
06-07-2011 23:48
Przy próbie zapłacenia PayPal'em dostaje taki komunikat:
"
Re: KOMUNIKAT "Niestety, nie możemy teraz przetworzyć Twojego żądania."
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
09-07-2011 13:49
Udało Ci się zapłacić? mam ten sam problem i nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Już drugi dzień nie mogę wysłać pieniędzy za przdmiot 😞
Re: KOMUNIKAT "Niestety, nie możemy teraz przetworzyć Twojego żądania."
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-07-2011 23:43
Mam ten sam problem. Wie ktoś o co chodziz tym?
Re: KOMUNIKAT "Niestety, nie możemy teraz przetworzyć Twojego żądania."
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-02-2012 22:18
i ja to samo, moze ma wplyw ze ejst weekend? sprobuje w normalny dzien
Re: KOMUNIKAT "Niestety, nie możemy teraz przetworzyć Twojego żądania."
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
13-02-2012 19:46
Mam dokładnie ten sam problem. Error code 50351. Od wczoraj nie mogę normalnie dokończyć transakcji, moje pieniądze są zwracane z powrotem na konto. Jestem załamany. Chciałem kupić jeden z naprawdę unikatowych przedmiotów, a tu akurat teraz taki zonk.
Może jutro coś się poprawi.
Re: KOMUNIKAT "Niestety, nie możemy teraz przetworzyć Twojego żądania."
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
13-02-2012 22:20
Hej! Znalazłem rozwiązanie na innym forum!!!
Trzeba ściągnąć najnowszą wersję mozilli:)
Teraz płatności działają jak należy.
Re: KOMUNIKAT "Niestety, nie możemy teraz przetworzyć Twojego żądania."
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-05-2012 11:51
mam podobny problem Nr kodu błędu10486
wie ktos w czym jest problem ?mam najnowsza mozille ,próbowałem tez explorerem i nic

