
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
06-04-2010 15:34
Aby odwołac się od naszej decyzji, należy przesłac nam dowód dostarczenia przedmiotu, wystawiony przez Pocztę Polską". Wreszcie 25 lutego otrzymałem od Poczty Polskiej taki dokument i przesłałem go do Firmy PayPal, która odpisała;,, Otrzymaliśmy od Pana wymaganą dokumentację, potwierdzającą dostarczenie towaru do odbiorcy. Sprawa zostanie rozpatrzona ponownie" oraz ,,Otrzymaliśmy potwierdzenie doręczenia przedmiotu wystawione przez Pocztę Polska. Skontaktujemy się z kupującym w Pana imieniu, aby zwrócił kwotę transakcji. Dziękujemy za cierpliwośc i współpracę przy rozpatrywaniu tej sprawy".
Minął kolejny miesiąc i 25 marca zapytałem co słychac z moimi pieniędzmi. Otrzymałem odpowiedź, która wprawiła mnie w osłupienie; ,,Wysłaliśmy grzecznościową wiadomośc do kupującego z prośbą o zwrócenie środków za tą transakcję. Firma PayPal nie jest prawnie
zobligowana na pobieranie środków z konta użytkownika już po zamknięciu sprawy. W tej sytuacji sugerujemy kontaktowac się bezpośrednio z kupującym".
Szok - Nie mam najmniejszego zamiaru korespondować z kontrahentem we Francji, to nie on ale Firma PayPal przywłaszczyła moje pieniądze i od Firmy PayPal będę domagał się ich zwrotu. Oczywiście nie omieszkam opisać tej żenującej sytuacji na wszelkich dostępnych mi forach, a tak że zgłosić sprawy do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-04-2010 00:42
Nie ma szans z nimi wygrac. PP to h_u... i nic z tym sie nie da zrobic 😞
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-04-2010 14:31
W końcu stwierdziłem, że co mi tam, napiszę zgodnie z sugestiami do kontrahenta we Francji, że może by zapłacił.
Zamiast odpowiedzi otrzymałem trzy negatywne komentarze, a następnie Ebay zablokował mi możliwośc sprzedaży na miesiąc. Oto sprawiedliwośc Ebay - jak na Białorusi. Czuję się delikatnie mówiąc oszukany i zaszczuty i nie bardzo wiem co dalej robic, pisanie do Działu Obsługi Ebay to jak przemawianie do obrazu, zamiast sprawdzenia i pomocy gotowa formułka wklejona z gotowca. Sprawa o przywłaszczenie zarówno towaru jak i pieniędzy jest przecież udokumentowana w systemie PayPal i można to sprawdzic, ilośc komentarzy tez nagle przestała miec znaczenie, jeśli to nie jest dyskryminacja ze względu na kraj rejestracji to co to jest ?!!!
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
23-04-2010 02:44
Ponadto w odpowiedziach Obsługa Ebay pisze, że PayPal jest odrębną firmą i oni nie mają wpływu na decyzje firmy PayPal co jest wierutnym kłamstwem i chyba nikt w to nie wierzy, nawet oni.
Jest serwis który dyskryminuje sprzedawców ze względu na kraj rejestracji bo trudno inaczej ocenić mój przypadek; Zostałem okradziony przy współudziale firmy PayPal - co jest do sprawdzenia - kiedy sam upomniałem się u kupującego o przywłaszczone pieniądze dostałem w odpowiedzi cztery negatywne komentarze a Ebay zablokował mi możliwość sprzedaży, dlatego nie będę nikomu polecał tego serwisu.
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
24-04-2010 22:10
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2014 12:17
wiem ze to stary post ale chcialem tylko cos sprostowac tutaj. watpie zeby byla to dyskriminacja na tle rasowym (kraju pochodzenia etc) to poprtostu beznadziejne zasady ebay/paypal ktore juz na szczescie sie troche zmienily. wina tez poczty polskiej ze tak dlugo potwierdzali dostarczenie glupiej przesylki. Niestety polska poczta dziala jak za komuny i nie mozna im ufac. Polecam uzywac innego kuriera lub ubezpieczac przesylki na wszelki wypadek (i tak kupujacy za to placi)
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-04-2014 11:36 — edytowano 28-04-2014 11:39
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-05-2014 18:05
No widzisz, ja zostałem 'rozstrzygnięty' negatywnie w drugą stronę.
Kupiłem, zapłaciłem, nie otrzymałem, otwarłem spór, sprzedawca natychmiast przekształcił go w roszczenie, roszczenie zostało natychmiast [na drugi dzień] rozpatrzone pozytywnie dla niego [jedynie na podstawie dowodu nadania, przy czym ślad jest jedynie w royalmail, na stronie emonitoring poczty polskiej nie ma śladu po przesyłce], zamknięte i... - 'goń sie frajerze'.
Żeby nie dublować posta, w szczegółach opisałem tutaj:
wątek:
PayPal nie chroni sprzedawców przy wysyłce paczki Poczta Polska
link:
Paypal ma program ochrony kupujacych - w Polsce ochrania ich przed ich własnymi pieniędzmi.
paypal przekręcił mnie już drugi raz - choć tym razem na duużo mniejsze pieniądze niż za pierwszym, to nie zostawię tego bez reakcji. Ktoś ich musi w końcu nauczyć że tu nie republika bananowa i zasady powinny być takie same jak na innych rynkach. Choćby ta nauka miała trwać kilka lat, bo uczeń zapewne oporny będzie.
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-06-2014 09:55
Wybacz ale pleciesz bzdury - po pierwsze Poczta Polska nie działa tak źle jak to się potocznie sądzi, poczytaj jak działa np. poczta w UK.
Po drugie - przy przesyłkach zagranicznych najwięcej zależy od poczty adresata, są też ustalenia Miedzynarodowej Unii Pocztowej i tak np. reklamacja międzynarodowa może trwać 3 miesiące ale wytłumacz to mądralom z eBay.pl lub PayPal.
Po trzecie - to jest dyskryminacja polskich sprzedawców przez polską obsługę eBay.pl, ja wiele spraw, których nie załatwił mi serwis polski - załatwiłem pozytywnie przez serwis niemiecki !
Polska obsługa staje zawsze po stronie cudzoziemca - niestety - widać czują się światowcami ...
Jak zostałem okradziony przez firmę PayPal

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
05-12-2015 20:01
Pomijam całą opowieść mojego przypadku. W skrócie napiszę że kupujący z USA wystąpił o zwrot kasy po miesiącu jak otrzymał ode mnie rejestrowaną przesyłkę której dostarczenie potwierdza emonitoring poczty polskiej, tracking info USPS i sam tracking eBaya ! eBay roztrzygnął spór na moją niekorzyść twierdząc że tracking nie mówi o fakcie dostarczenia - paranoja !
Zbieram wszystkie dokumenty, dowody i jeszcze uzyskam pisemne adnotacje z Poczty Polskiej po czym z pomocą prawnika zgłaszam do sądu eBay i PayPal za nieuzasadnione rozporządzanie moimi pieniędzmi a dokładnie 188 USD jestem stratny + przedmiot który nigdy do mnie nie wróci bo odebrał go kupujący.
To jest druga taka sytuacja - przy pierwszej udało mi się przekonać kupującego do zeznania prawdy i odwołania sporu ale w chwili obecnej trafiłem na delikatnie mówiąc "trudniejszy przypadek".
Mam zasadę, jeżeli nie nauczę uczciwości kupującego to będzie on dalej wyłudzał i będą kolejne ofiary. Stać mnie na procesowanie się z eBayem. Więc do dzieła ...
Jeżeli ktoś ma za sobą lub przed sobą podobny przypadek to proszę o kontakt - wspólnie możemy więcej !


- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »