
06-04-2010 15:34
08-04-2010 00:42
08-04-2010 14:31
23-04-2010 02:44
24-04-2010 22:10
22-04-2014 12:17
wiem ze to stary post ale chcialem tylko cos sprostowac tutaj. watpie zeby byla to dyskriminacja na tle rasowym (kraju pochodzenia etc) to poprtostu beznadziejne zasady ebay/paypal ktore juz na szczescie sie troche zmienily. wina tez poczty polskiej ze tak dlugo potwierdzali dostarczenie glupiej przesylki. Niestety polska poczta dziala jak za komuny i nie mozna im ufac. Polecam uzywac innego kuriera lub ubezpieczac przesylki na wszelki wypadek (i tak kupujacy za to placi)
28-04-2014 11:36 — edytowano 28-04-2014 11:39
15-05-2014 18:05
No widzisz, ja zostałem 'rozstrzygnięty' negatywnie w drugą stronę.
Kupiłem, zapłaciłem, nie otrzymałem, otwarłem spór, sprzedawca natychmiast przekształcił go w roszczenie, roszczenie zostało natychmiast [na drugi dzień] rozpatrzone pozytywnie dla niego [jedynie na podstawie dowodu nadania, przy czym ślad jest jedynie w royalmail, na stronie emonitoring poczty polskiej nie ma śladu po przesyłce], zamknięte i... - 'goń sie frajerze'.
Żeby nie dublować posta, w szczegółach opisałem tutaj:
wątek:
PayPal nie chroni sprzedawców przy wysyłce paczki Poczta Polska
link:
Paypal ma program ochrony kupujacych - w Polsce ochrania ich przed ich własnymi pieniędzmi.
paypal przekręcił mnie już drugi raz - choć tym razem na duużo mniejsze pieniądze niż za pierwszym, to nie zostawię tego bez reakcji. Ktoś ich musi w końcu nauczyć że tu nie republika bananowa i zasady powinny być takie same jak na innych rynkach. Choćby ta nauka miała trwać kilka lat, bo uczeń zapewne oporny będzie.
25-06-2014 09:55
Wybacz ale pleciesz bzdury - po pierwsze Poczta Polska nie działa tak źle jak to się potocznie sądzi, poczytaj jak działa np. poczta w UK.
Po drugie - przy przesyłkach zagranicznych najwięcej zależy od poczty adresata, są też ustalenia Miedzynarodowej Unii Pocztowej i tak np. reklamacja międzynarodowa może trwać 3 miesiące ale wytłumacz to mądralom z eBay.pl lub PayPal.
Po trzecie - to jest dyskryminacja polskich sprzedawców przez polską obsługę eBay.pl, ja wiele spraw, których nie załatwił mi serwis polski - załatwiłem pozytywnie przez serwis niemiecki !
Polska obsługa staje zawsze po stronie cudzoziemca - niestety - widać czują się światowcami ...
05-12-2015 20:01
Pomijam całą opowieść mojego przypadku. W skrócie napiszę że kupujący z USA wystąpił o zwrot kasy po miesiącu jak otrzymał ode mnie rejestrowaną przesyłkę której dostarczenie potwierdza emonitoring poczty polskiej, tracking info USPS i sam tracking eBaya ! eBay roztrzygnął spór na moją niekorzyść twierdząc że tracking nie mówi o fakcie dostarczenia - paranoja !
Zbieram wszystkie dokumenty, dowody i jeszcze uzyskam pisemne adnotacje z Poczty Polskiej po czym z pomocą prawnika zgłaszam do sądu eBay i PayPal za nieuzasadnione rozporządzanie moimi pieniędzmi a dokładnie 188 USD jestem stratny + przedmiot który nigdy do mnie nie wróci bo odebrał go kupujący.
To jest druga taka sytuacja - przy pierwszej udało mi się przekonać kupującego do zeznania prawdy i odwołania sporu ale w chwili obecnej trafiłem na delikatnie mówiąc "trudniejszy przypadek".
Mam zasadę, jeżeli nie nauczę uczciwości kupującego to będzie on dalej wyłudzał i będą kolejne ofiary. Stać mnie na procesowanie się z eBayem. Więc do dzieła ...
Jeżeli ktoś ma za sobą lub przed sobą podobny przypadek to proszę o kontakt - wspólnie możemy więcej !