
15-04-2016 18:17
Witam,
wlasnie dostalem odpowiedz od PayPal, ze sprawe, ktora ze sporu zostala zamieniona w roszczenie. Po kilku dniach dostalem z serwisu PP odpowiedz, ze sprawa zostala rozstrzygnieta na korzysc sprzedajacego.
Problem dotyczy wadliwosci przedmiotu-jedna z jego czesci jest wykonana bardzo amatorsko, wrecz odpada. Sprzedajacy w swojej umowie ma niestety paragraf, ze nie uznaje zwrotow poniewaz jego towar jest ,,luksusowy' i testowany przez zespol ,,specjalistow" przed wysylka. Wyglada wiec na to, ze ten ktos sprytnie zabezpieczyl sie przed zwrotem pieniedzy na wypadek, gdyby spartolil swoja robote a tak sie wlasnie stalo w moim przypadku.
Moje pytanie: jak moge dalej dochodzic swoich racji, jesli PP przyznal wygrana w sporze sprzedajacemu?
Pozdrawiam
16-04-2016 16:09
Mozesz sie odwolac. Jest gdzies przycisk (w email lub na stronie sporu) do tego celu.
Zamiesc zdjecia.
17-04-2016 20:44
Niestety nic takiego nie znalazlem, pisze tylko ze sprawa jest zamknieta i tyle.
10-05-2016 12:27
Halo-moze jakas odpowiedz? Widze, ze temat zdechl a potrzebna pomoc...