
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-11-2009 15:34
Kupiłem oprogramowanie w USA, przelałem momentalnie pieniądze poprzez PayPal. Pare minut później przeglądałem komentarze, praktycznie same pozytywy. Znalazłem również Polaka, który kupił to oprogramowanie, więc zadałem mu pytanie, on odpisał, ze sprzedają wersję OEM - niestety w aukcji nic nie piszą o tym. Poprosiłem o zwrot pieniędzy, uzasadniłem swoją decyzję. Napisali mi, że trwa proces zwrotu i będę miał pieniądze we wtorek, czyli za dwa dni. Ale tak się zastanawiam, dlaczego nie od razu, skoro PayPal działa w pare sekund.
Co mogę zrobić, jeśli nie zwrócą mi pieniędzy?
Pozdrawiam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-11-2009 17:01
płaciłeś pieniędzmi z konta paypal- to kase dostaniesz na konto paypal
jeśli paypal przy płatności pobrał kase z Twojego konta bankowego- to zwrotu kasy szukaj na Twoim koncie bankowym
Ja też kilka dni musiałem czekac zanim kasa wróciła na moje konto bankowe. Powinieneś dostac meila od PP o zwrocie kasy
pozdrawiam
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-11-2009 21:10
Nie chodzi mi o to, ze czekam na pieniądze, które już zosały wysłane.
Ale chodzi mi o to, że jeśli sprzedawca nie chciałby zwrócić pieniędzy, jeśli poprosiłem o zwrot. Czy mogę je jakoś odzyskać, pytam na wszelki wypadek, bo sprzedawca napisał, że jest weekend i we wtorek wyślą pieniądze.
Czy mam gdzieś na ebay jakąś funkcję wcisnąć np. prośba o anulowanie transakcji, czy coś takiego?
Zeby potem mi sprzedawca nie powiedział, że tego nie zrobiłem.
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
17-11-2009 21:24
Mam trochę podobną sytuację.
Otóż zakupiłem w USA pewien artykuł, przelałem pieniądze, użytkownik napisał ze dwa dni później, iż przesyłka została nadana itp.
Ale dzisiaj wchodzę na moje konto, a tam nie ma żadnych informacji o tym, że dokonałem tego zakupu... Myślę sobie - coś jest nie tak. Wchodzę na profil użytkownika a tam informacja - "Użytkownik nie jest już zarejestrowany". Zapewne wyrejestrował się z Ebay...
Użytkownik miał 99,1% pozytywnych opinii co przy prawie 6000 komentarzy raczej wzbudzało zaufanie.
Czy ewentualnie będę miał szansę odzyskać swoje pieniądze (przelew robiony poprzez Paypal) tak jak jest to opisane na tej stronie:
http://pages.ebay.pl/help/feedback/questions/feedback-unregistered.html
Oczywiście zaraz wyślę wiadomość do mojego kontrahenta i zażądam wyjaśnienia.
Pozdrawiam!
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
17-11-2009 22:15
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
20-11-2009 17:40
Item: 8470
Print Date & Time: 11/13/2009 0:28 AM
Ship Date: 11/13/2009
Account: 637045
Device ID: 071V00637045
Type: Stamp
Address: Mój adres
POLAND
Piece Count: 9342
Postage Class: First-Class International
Weight: 2 lbs
Declared Value: $ 40.00
Customs Decl. No.: LJ012648605US
Country of Origin: UNITED STATES
Czy z tych informacji w ogóle coś wynika? Żaden ciąg liczb nie pasuje w USPS.COM jako śledzenie przesyłki. Pewnie to są tylko jakieś ogólniki, które sam mógł wymyślić?
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
20-11-2009 18:25
zadzwoń tutaj 225481356 i się zapytaj, ale jeszcze chyba do Polski nie przyleciała 😄
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
20-11-2009 20:55
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
20-11-2009 21:50
a dotyczy on WER Warszawa czyli Węzeł Ekspedycyjno-Roździelczy, tam trafiają wszystkie paczki/przesyłki wychodzące/przychodzące z/do Polski oraz krajowe
dzwoń od poniedziałku do soboty 24 h na dobę 225481356
masz jeszcze do sekcji reklamacji poczty, również tylko wyłącznie z zagranicy, ale tam dzwoń w normalnych godzinach 225481196
podaj mi nick tego usera to go "obczaje" -:D
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
czy dostanę zwrot, jeśli nie co zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
20-11-2009 21:53
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx


- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »