
Zwrot pieniędzy na PayPal za anulowaną tranzakcję
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-05-2020 12:51
Witam. Kupiłem ostatnio produkt w Japonii i dostałem informację, że nie może zostać on wysłany przez Koronawirusa. Sprzedający wysłał mi prośbę o anulowanie tranzakcji i zapewnił, że zwróci pieniądze. Wysłał mi link do Centrum Rozstrzygania i zaakceptowałem jego prośbę o anulowanie tranzakcji. Czy powinienem to robić? Teraz czekam już drugi dzień na zwrot pieniędzy na PayPal i póki co zwrotu nie ma 😞
Dot.: Zwrot pieniędzy na PayPal za anulowaną tranzakcję
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-05-2020 16:32 — edytowano 30-05-2020 16:33
Zapytaj sprzedawce o zwrot.
Otworz spor na Ebay (przedmiot nieotrzymany) jak tylko bedziesz mogl. Mozna dopiero po uplywie pewnego czasu a nastepnie jesli pozwoli to i na Paypal. Jesli otworzysz spor w krotkim odstepie czasu wpierw na Ebay, nastepnie na Paypal to moze to byc mozliwe.
Poczekaj z dzien, eskaluj do roszczenia czyli poprosisz Ebay o ingerencje.
Bezpieczniej jest wpierw otrzymac zwrot a nastepnie zgodzic sie na anulowanie. Zgadzajac sie na anulowanie zanim nadszedl zwrot wytraciles sobie z reki atut przesiwko sprzedawcy. Teraz, w zasadzie, wszystko zalezy od niego.
Nie zapomnij wystawic negatywa.

