
10-04-2014 22:33
Witam, mieszkam w Irlandii. Zakupiłem na aukcji pewnego Pana doładowanie do polskiej sieci Plus za kwote 50 PLN. Jako, że nigdy nie miałem problemów z PayPalem zalogowałem się by wysłać pieniążki temu panu. Pare godzin później dostałem mail od sprzedającego, że nie może mi sprzedać produktu dlatego, że moje konto eBay nie jest na tyle wiarygodne by sprzedać mi dany produkt [zero komentarzy].
Pieniądze nie są wielkie, bo jest to 15euro niemniej jednak jestem studentem i dla mnie te 15euro na ulicy nie leży.
Na koncie bankowym również pieniędzy nie widać, tylko w zakładce payments widać faktycznie tę kwotę jako oczekująca.
Co mam robić/jak długo muszę czekać?
10-04-2014 23:06
[...] dlatego, że moje konto eBay nie jest na tyle wiarygodne by sprzedać mi dany produkt [zero komentarzy].
co on prd, ja jakos wysylam kupujacym z 0 opiniami na koncie i jakos nie wpadlem na ten genialny pomysl aby nie sprzedac ze niby jest malo wiarygodny. Jemu nic nic do tego czy ktoś ma 0 opinii czy milion.
to wejdz w swoj paypal i zobacz czy mozesz cofnac transakcje, jesli nie zadzwon do polskiego lub irlandzkiego paypala
nie jestem 100% pewien a jesli jest oczekujaca to za pare dni kasa pojawi sie na koncie sprzedajacego i wtedy zobaczysz status jako zakonczone
10-04-2014 23:53
Miałam podobną sytuację. Ty wywiązałeś się z transakcji, więc facet nie powodu ,aby Ci nie przesłać zakupionego i opłaconego towaru powiadom PayPal. Poproszą go o wyjaśnienie i jeżeli nie ma dowodu z nr nadania to otrzymasz zwrot pełnej kwoty, a sprzedawca ostrzeżenie. Ja po rozpoczęciu procedury zwrotu, kasę miałam na koncie w ciągu dwóch dni. Byłam mile zaskoczona.
11-04-2014 00:09
czy czytasz co napisal watkotworca tylko w zakładce payments widać faktycznie tę kwotę jako oczekująca.
skoro oczekująca to facet nie ma jeszcze kasy na saldzie paypal, bedzie status zakonczona wtedy sprzedawca otrzyma kase
11-04-2014 00:55
Jesli jest oczekujaca to albo sprzedawca tak ustawil przyjmowanie wplat ze musi je akceptowac (lub ma konto osobiste ktore przekroczylo limit i teraz musi je awansowac do firmowego i placic oplate) lub jest bledny adres email tzn nie zarejestrowany w Paypal.
W jednym (jesli nie zaakceptuje) i drugim (jesli nikt takiego adresu nie zarejestruje) wypadku Paypal zwroci pieniadze automatycznie po miesiacu
11-04-2014 11:49
Dziękuję za szybkie odpowiedzi. Kwestia w tym, że PayPala mam zarejestrowanego, połączony jest z moim kontem bankowym. Na PP nie widać pieniędzy tylko na koncie bankowym w zakładce oczekujących płatności. Co do jakiegokolwiek próbowania połączenia się z PayPalem, wczoraj myślałęm, że zejde szukajac dobrego numeru do jakiegokolwiek customer service.
11-04-2014 13:38