Zwrot kasy PayPal

Witam, mieszkam w Irlandii. Zakupiłem na aukcji pewnego Pana doładowanie do polskiej sieci Plus za kwote 50 PLN. Jako, że nigdy nie miałem problemów z PayPalem zalogowałem się by wysłać pieniążki temu panu. Pare godzin później dostałem mail od sprzedającego, że nie może mi sprzedać produktu dlatego, że moje konto eBay nie jest na tyle wiarygodne by sprzedać mi dany produkt [zero komentarzy].

Pieniądze nie są wielkie, bo jest to 15euro niemniej jednak jestem studentem i dla mnie te 15euro na ulicy nie leży.

Na koncie bankowym również pieniędzy nie widać, tylko w zakładce payments widać faktycznie tę kwotę jako oczekująca.

Co mam robić/jak długo muszę czekać?

Wiadomość 1 z 7
ostatnia odpowiedź
6 ODPOW. 6

Dot.: Zwrot kasy PayPal

[...] dlatego, że moje konto eBay nie jest na tyle wiarygodne by sprzedać mi dany produkt [zero komentarzy].

 

co on prd, ja jakos wysylam kupujacym z 0 opiniami na koncie i jakos nie wpadlem na ten genialny pomysl aby  nie sprzedac ze niby jest malo wiarygodny. Jemu nic nic do tego czy ktoś ma 0  opinii czy milion.

 

to wejdz w swoj paypal i zobacz czy mozesz cofnac transakcje, jesli nie zadzwon do polskiego lub irlandzkiego paypala

 

nie jestem 100% pewien a jesli jest oczekujaca to za pare dni kasa pojawi sie na koncie sprzedajacego i wtedy zobaczysz status jako zakonczone

 

 

Wiadomość 2 z 7
ostatnia odpowiedź

Dot.: Zwrot kasy PayPal

Miałam podobną sytuację. Ty wywiązałeś się z transakcji, więc  facet nie powodu ,aby Ci nie przesłać zakupionego i opłaconego towaru powiadom PayPal. Poproszą go o wyjaśnienie i jeżeli nie ma dowodu z nr nadania to otrzymasz zwrot pełnej kwoty, a sprzedawca ostrzeżenie. Ja po rozpoczęciu procedury zwrotu, kasę miałam na koncie w ciągu dwóch dni. Byłam mile zaskoczona.

Wiadomość 3 z 7
ostatnia odpowiedź

Dot.: Zwrot kasy PayPal

czy czytasz co napisal watkotworca tylko w zakładce payments widać faktycznie tę kwotę jako oczekująca.