
14-07-2018 11:19
Witam mam problem i potrzebuje opini i dobrej rady bardziej doświadczonych uzytkowników.
Kupiłem ten przedmiot:
sytuacja wygląda tak że płaciłem kartą za pomoca systemu PayPal ale wtedy nie miałem w tym systemie konta tylko po prostu zaplacilem karta i tyle teraz zrobilem konto na PayPalu bo widzialem ze w zakladce rozwiazania sporow jest rozwiazywanie za pomoca paypal. niestety po zalozeniu konta na PayPal i dodaniu rachunku bankowego jak i karty nie mam zadnych transakcji. Na stronie banku mam 2 transakcje podpisane w ten sposob:
Sytuacja ze sledzeniem przesylki wyglada tak:
DPD w Polsce miało byc ostatecznym przewoznikiem, kontaktowałem sie z ich biurem obsługi i dostałem informacje że dostali dane o przesylce ale przesyłki na ten moment nie otrzymali. (informacja z dnia 12.07.2018r).
Kontaktowałem się z sprzedawcą i w odpowiedzi dostałem że sprzedawca widzi to co ja w śledzeniu przesyłki.
I TERAZ PYTANIE I PROŚBA DO UŻYTKOWNIKÓW.
Jest ktos w stanie wyklarowac mi moją obecną sytuacje ? Jak zabrac się za żądanie zwrotu pieniędzy? Czy może zaczekać na przesyłke ? Będe wdzieczny za każdą rade 🙂
Pozdrawiam Dawid
14-07-2018 16:26 — edytowano 14-07-2018 16:30
Wysylka w ebayowskim Global Shipping Program
https://t.17track.net/en#nums=1Z0638360361522812
https://t.17track.net/en#nums=UPAAA000000274669533
Jesli chodzi o odzyskanie pieniedzy to otworz spor na Ebay dajac szanse sprzedawcy (karta wymaga aby wpierw pertraktowac ze sprzedawca) na uregulowanie sprawy a nastepnie zawiadom karte ktora uruchomi mechanizm platnosci zwrotnej
16-07-2018 00:45
mógłbyś jaśniej ? " zawiadom karte ktora uruchomi mechanizm platnosci zwrotnej" . Chodzi ci o moją karte płatniczą ?
18-07-2018 09:10
Trzeba skontaktowac sie z wystawca karty (bank), ktora zaplaciles